“my angel”
Langit yang gelap tiada lampu hanya cahaya dari bulan menerangi pokok-pokok yang bertimbun di kiri kanannya.
Matanya memandang kiri dan kanan melihat sekeliling sekiranya ada orang melihat keberadaanya. Rokok di bibir hitamnya akibat sering menghisap rokok.Hodie hitam tersarung di tubuh kurus itu. Bibirnya mengukirkan senyuman sinis.
“Belum masanya lagi korang jumpa aku"ujar lelaki itu sinis.
Bunyi kereta membuatkan lelaki itu memandang dan menuju ke arah kereta itu.
“Boss"tunduk seorang lelaki yang baru keluar dari kereta. Lelaki itu adalah anak buahnya.
“Kau ada bawa apa yang aku suruh"ujar lelaki itu.
Anak buahnya mengangguk. Dia mengambil dan memberikan kepada majikannya.
Lelaki itu membuka peti yang sederhana besar dan mengambil pisau kegemaranya. Bibirnya mengukirkan senyuman sinis dan ketawa kuat.
“Ha Ha Ha kita mungkin jumpa tapiii..kau tak kan tau siapa aku"ujar lelaki itu sinis.
“Ni bayaran untuk kau"lelaki itu memberikan sampul yang berisikan duit.
“Wuhu...dapat juga kekasih aku ni"ujar Anak buahnya dan mencium sampul itu sebelum berlalu pergi.
Lelaki itu membiarkan anak buahnya pergi dan tinggal la dia seorang diri. Kepalanya di donggak ke atas memandang langit gelap seperti gelap hatinya.
“Wait me sweetheart "ucap lelaki itu dan pergi dari tempat itu.
❤FAYYADH&SUFIYA❤
Bunyi bingit di kelab malam itu tidak menganggu Maleeq dan Yusuf memandang seorang lelaki yang sakan menari besama perempuan. Mereka hanya menggunakan baju T-shirt polo dan berseluar jeans. Walaupun hanya berpakaian biasa tetapi mata wanita-wanita di sana memerhatikan mereka.
“Ni kalau bini aku tau aku pergi tempat ni, mau mampos aku" ujar Yusuf.
“Takut bini ke tu"Maleeq mengangkat keningnya berkali-kali.
“Aku bukan takut bini tapi aku hormat dan sayang dia"ujar Yusuf geram.
#Yusuftakutbini
“Ye ke kau hormat dia, macam tak je"semakin menjadi Maleeq mengusik Yusuf.
“Diam la kau, tunggu kau dah kahwin baru kau tau macam mana rasa dia"geram Yusuf.
Maleeq melihat orang yang menjadi sasaran mereka ingin berlalu pergi terus menampar bahu Yusuf kuat.
“Sakit la bapuk, kau ingat tangan kau tu-"belum habis Yusuf bercakap Sudah mulutnya di tekup oleh tangan Maleeq.
“Dia keluar, jom"Maleeq mengikuti lelaki itu dan meninggalkan Yusuf.
“Woi tunggu!!"laung Yusuf.
Laungan Yusuf di hiraukan oleh Maleeq.
“Cepat Bapuk, kau jalan dah la macam siput"laung Maleeq kuat.
Yusuf berlari laju ke arah kereta Maleeq.
❤FAYYADH&SUFIYA❤“Tuan, Lelaki tu dah pergi ke hotel"ujar Zaim kepada Fayyadh.
“Seperti yang kita rancang"ujar Fayyadh dingin.
Zaim mengangguk dan memandang setiap geram geri lelaki yang memeluk pinggang seorang perempuan dengan mesra.
“Dia naik apa? Motor ataupun Kereta?"soal Fayyadh.
YOU ARE READING
The Angel Of Fayyadh's Heart [Slow Update]
RomanceMuhammad Al-Fayyadh||Sufiya Mikayla "Awak tak percayakan saya atau awak sudah mempunyai orang lain?" -Fayyadh- "Saya jadikan awak bidadari untuk saya dan anak kita" -Fayyadh- "Penipu! Ceraikan saya!" -Sufiya Mikayla- "Maafkan saya sayang" -Fayy...