BAB 4

1.2K 58 0
                                    

“my angel”

“Danish Firash!"

“Lepas la! Awak gila ke ha! Lep-"

“Kau diam la perempuan!"tengking Danish di depan Sufiya. Terhinjut bahunya bila di tengking oleh lelaki itu.

“Lepas la! Awak nak apa lagi!"dia tidak boleh lemah di depan lelaki ini.

Melihat lelaki itu menghampirinya, Sufiya berundur kebelakang dan terlanggar dinding di belakangnya. Tertutup matanya dengan pasrah.

Open your eyes sweetheart "ujar Danish. Jarinya naik mengelus pipi gebu itu. Sungguh dia rindu dengan gadis itu.

“Jangan sentuh saya la!" Sufiya menepis kuat tangan lelaki di depannya. Ingin saja dia tampar muka bekas tunangnya itu.

Why hm? You're mine sweetheart"pisiko lelaki itu berkata.

“Saya bukan milik awak la! Lepas la Danish Firash! "Sufiya meronta-ronta ingin di lepas kan. Tanganya menolak kuat dada lelaki itu dan dia berjaya mengundurkan sedikit jarak lelaki itu dengannya.

Baru saja kakinya ingin melarikan diri tanganya di genggam kuat oleh Danish. Bibirnya mengheritkan senyuman sinis bila melihat gadis kesayanganya ingin melarikan diri.

You can't run away sweetheart" bisik Danish di corong telinga Sufiya. Sufiya meronta dan ingin menampar muka Danish. Danish faham akan pergerakan gadis itu tangkas menahan tangan kecil Sufiya.

“Kau nak tampar aku?"soal Danish sinis.

Sufiya memandang benci lelaki di depannya.

“Ya, kenapa?"dengan berani Sufiya menjawap.

Mengetap gigi Danish bila gadis itu melawan katanya.

“Kau semakin melawan sayang"ujar lelaki itu sinis.

Pang!

Tanpa apa-apa pipinya terasa kebas bila tangan kecil itu menampar kuat pipinya. Terus Danish mencengkam pipi gadis itu kuat.

“Argh!"menjerit Sufiya bila Danish mengcengkam kuat pipinya.

“Kau tampar Aku?"sinis lelaki itu.

“Kau tampar Aku perempuan!!"tengking Danish.

Pang!

Pang!

Tidak kiri, kanan pula menjadi mangsa tangan besar itu di pipi gebu Sufiya. Kulitnya yang putih bertukar menjadi merah.

“Sakit"Sufiya kesakitan. Terasa kebas pipinya bila kedua-dua belah pipinya di tampar. Air matanya menitis.

“Sakit hm? Shuss don't cry sweetheart "Danish menghampus air mata Sufiya lembut. Teresak-esak Sufiya menangis. Dia tidak kuat.

Please lepas kan saya" Sufiya masih meronta walaupun di pipinya rasa berbinar.

“No sayang, I don't let you go"ujar Danish.

“Awak gila!"jerit Sufiya.

Mengetap rahang lelaki itu.

Ofc, crazy about you sayang"mudah saja Danish menjawap. Mukanya di hampir kan dengan gadis di depanya walaupun gadis itu menolak kuat tubuhnya yang kurus.

“Jangan! Tolong!!"jerit Sufiya. Anggota tubuh sakit bila di kasari oleh Danish di depannya.

“Shuss, jangan bising sayang. Nanti orang dengar"ujar Danish dengan ketawa sinis. Mukanya di sembamkan di leher gadis itu dengan berlapikan tudung.

The Angel Of Fayyadh's Heart [Slow Update]Where stories live. Discover now