on iki

536 55 21
                                    

"torou-san, kacchan'ı gördünüz mü?"

"projenin kendine ait kısmını yapıp kayboldu."

"anladım, teşekkürler."

yurda giriş saati birazdan geçecekti ve izuku endişelenmeye başlamıştı. arayayım bari, telefonunu almak için odalarına yöneldi.

geldiğinde ceketini çıkaran bir sarışın gördüğünde endişesi yerini mutluluğa bıraktı.

"kacchaaaaan!"

koşup sırtına atladı. katsuki söylendiğinde gülerek indi.

"bu mu hoş geldin?"

"evet." kıkırdıyordu çilli. "hoş geldin."

"başımın belası." homurdanmasına rağmen sarışının gözlerindeki mutluluk çok barizdi.

"ne yazık kacchan, ben öyle normal bir bela değilim. başından savamazsın."

"bir gitmeye çalış da göreyim."

"gitmek isteyen de kim?" yeşilli mutlu mutlu başını salladı. "projeden sonra niye ayrıldın?"

gerçek amacını yarı gizledi katsuki. "tatlı aldım. evet magnolya. evet en iyisiyim."

güzel bir şaşkınlıkla yeşil gözler kocaman açıldı. "kaç gündür canım çekiyordu, kacchan sen birtanesin."

"biliyorum." sırıtışı yerini daha nazik bir şeye bıraktı. izuku paketi neşeyle açıp, tatlısını masum masum sallanarak yerken çok yumuşak duruyordu.

onu memnun ettiğini görmesi ile içine güzel bir tatmin duygusu doldu.

"sen ister misin?" dedi yanakları doluyken yeşilli.

"güzel ellerinle bana verirsen neden olmasın?" şekerli şeyleri pek sevmezdi ama bu izuku'yu utandırıp yanaklarındaki o tatlı pembeliği görmek için bir fırsat olacaksa asla kaçırmazdı.

beklemesine rağmen güzel yüzü süsleyen utanç, nefesinin teklemesine neden oldu.

çok güzeldi. izuku, canını acıtacak kadar güzeldi. ellerini kirletecek kadar güzeldi.

uzatılan kaşıktaki tatlıyı yedi. ardından kaşığı diğerinin elinden kaptı.

"borcumu ödemeliyim değil mi?"

hâlâ utandığı belli olan izuku, başını sallayabildi sadece. katsuki kaşığı doldurdu. çekici, tehlikeli bir sırıtış yüzünü kapladı.

"benim için kocaman de-ku."

katsuki'nin ne yaptığının tam olarak farkında olan izuku isteğe karşı çıkmadı. heyecan ve merak göğsünün içinde çınladı.

katsuki'ye ne kadar iyi olduğunu göstermek istercesine ağzını açtı. ona rağmen dudağına bulaştığını hissedince afalladı.

sarışın bir kaşığı bile düzgün tutamıyordu anlaşılan.

tat tomurcukları coşarken katsuki'nin elini çenesinde hissetti. dudağında gezinen baş parmağı çikolatayı silip kendi dudaklarına götürdü.

birden ona temes eden her yeri çok sıcak hissettirmeye başladı. zorlukla yutkundu yeşilli.

katsuki onun tepkisini izlerken daha ileri gitmemek için kendini ikna etmeye çalıştı.

"tatlı."

izuku da, sarışının onu değil tatlıyı kast ettiğine kendini inandırmaya çalıştı.

charm | bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin