vol 3

1.4K 117 50
                                    

(playlist-ი ზემოთ👆 enjoy:))
და ასევე ქვემოთ იქნება მიზეზი რატომ ჰქონდათ ჯონგუკს და ჯიმინს ეგეთი Საუბარი.და მითხარით გაამართლა თუ არა თქვენმა ვარაუდმა<3 ძალიან მაინტერესებს

______________________________

-იუჯინი რის გამო აწყობს წვეულებას?-კითხულობს თეჰიონი.

-მაგას მიზეზი სჭირდება?  თუმცა ვფიქრობ უბრალოდ ჩვენი შერიგება უნდა.ორივე ბანდა მოიწვია. -პასუხობს რიუჯინი და ტელეფონში რაღაც პოსტებს ათვალიერებს.

-როგორ გამაღიზიანებელია,ტყუილად ცდილობს.-ხვნეშის თეჰიონი და საჭეს ხელს მსუბუქად არტყამს.

-მოიცადეთ ბანდა რა-

-ოპაა,წვეულების ფოტოები უკვე დაიდო! ჯანდაბა,იქ ნამდვილად ცხელა!

-ცხელა? ანუ-

-ანუ ის რომ ხალხი ნამდვილად ერთობა! შეხედე  30 ფოტოდან 25-ში ჯონგუკია!-რიუჯინმა ტელეფონი გადმომიწოდა სადაც ჯონგუკის წვეულების ფოტოები იყო,ის ნამდვილად იყო წვეულების მთავარი სტუმარი! უცებ ის რაიმე ფილმის mainc character-ად წარმოვიდგინე,თუმცა რა, ის ნამდვილად არის თავისი ცხოვრების მთავარი პერსონაჟი,და არამარტო თავისი.

-ჰანა,რას მეკითხებოდი?-მკითხა მან როცა ტელეფონი მობეზრებული სახით გავუწოდე.

-ჩვენს დაყოფაზე აინტერესებს.-ჩემს ნაცვლად უპასუხა თეჰიონმა

-ააჰ,ხო სულ დამავიწყდა რომ შენთვის მეთქვა. წვეულებაზე ეს ნამდვილად უნდა იცოდე.

-რიუჯინ,რა უნდა ვიცოდე? იტყვი ბოლობოლო?

-მოკლედ,ჰანა, ამ ქალაქის "ახალგაზრდობა" ორ ჯგუფად ვართ დაყოფილი, mandamentors  და  demonteros.

-მანდამენტები და დემონტორები? უკეთესი სახელები მაინც მოგეფიარებინათ...-ჩავიბურტყინე ჩემთვის თუმცა რათქმაუნდა რიუჯინმა ეს გაიგო.

-ჰანა,ამ სახელებს თავიანთი ისტორია და მნიშვნელობა აქვს,ნუ გაკიცხავ  სანამ ამას არ გაიგებ.

my stepbrother | JJKWhere stories live. Discover now