19-Gitmem gerek

130 11 6
                                    

Daha önce attım mı bilmiyorum Ziya'nın arabası.

Bölüm geç kaldığı için özür dilerim ama hayat çok zor. Ve benim kaderim sanırım hasta bakmak Rahmetli dedem ve babaanneme de ben bakmıştım şimdi de anneaneme bakıyorum ama olsun.
Geçen gün fal baktım falımda size dua eden çok insan var çıktı.
İyi insan olmayı seviyorum.

Umarım siz de bütün zorluklarına rağmen iyi olmayı hala seviyorsunuzdur.

HA Bİ DE YENİ KURGUYA BAŞLADIM BİR KAÇ BÖLÜMÜ TAMAMLANSIN ONU DA YAVAŞ YAVAŞ PAYLAŞICAM.


Sinan'ın anlattıklarından sonra Ziya'yı daha fazla tutamamıştım.

Onun ardından gidip hikayeyi bir de ondan dinlemek istesem de Osbik yavru kedi bakışları ile bana bakmıştı.

İçeri geri geçtiğinde Osbik az önce olanları hepten unutmuş gibi bu gün sabah yaşadığı olayları anlattı.

Hüseyin "sen harbi salaksın Osman. Sabahın o saatinde ne işin vardı o adamla."

Osbik göz devirdi.

"Hüseyincim ne dersen de beni üzemezsin şu an bu gün abim bi şekilde o hikayeyi görürse net arıyacak beni görürsünüz."

Osbikin muhabbetini biraz daha yaptıktan sonra Kemal asıl konuya geldi.

"Arkadaşlar onu bunu bırakın da mahallemizde madde satıyorlar. Bunun için bir şeyler yapmamız gerekmez mi?"

Bunun üstüne bir sesizlik oldu herkes düşünüyordu.

Hüseyin camı açmış bir sigara yakmıştı.
Kemal önündeki halıyı inceliyordu. Osbik ellerini çenesine koymuş koltukta ayaklarını sallayarak oturuyordu.

Odada sadece volkanın kemirdiği çubuklu krekerin sesi yankulanırken ayağa kalkıp odanın içinde adımlamaya başladım halıdaki kareler basarak yürürken Osbik aniden.

"Buldum!"
Diyerek ayaklandı.

Hepimiz heycanala ondan gelecek fijiri beklerken Sinan ellerini silerek lavabodan çıkmıştı.

"Ne buldun." Diyen kişi ise Kemal di.

"Bakın şimdi plan şu. Ben bizim liselilerin içine karışıyorum, ki bakınız."

Kendini gösterdi etrafında döndü.

"Zaaten bir liseli gibiyim o yüzden beni hemen aralarıma alıyorlar. Ardından bunları takipliyorum. Ondan sonra bu işi kimin yaptığını öğreniyorum. Sonra da size haber veriyorum. Nasıl plan."

Osbik hepsinin gözünün içine heycanla bakarken. Hüseyin biten sigarasını küllüğe bastırdı.

"Bok gibi plan tıpkı sabahki aptalca planın gibi."

"Sensin bok salak."

Kemal Osbike baktı.

"Bunu söylemek istemezdim ama Hüseyin haklı Osbikim. Seni tehlikeye atamayız."

Osbik kollarını bağlayıp çocuk gibi küskünce oturdu kalktığı yere.

"Siz bir şeyler söyeyin de görelim o zaman."

Kısa sesizlikten sonra Sinan konuştu.

"Belli ki şu anlık bir planımız yok. O zaman Ziyanın başlattığı işe devam edelim."

Hepimiz ona şaşkınca bakarken ben konuştum.

"Nasıl yani?"

"Şöyle ki bu keko tayfası ile okul çıkışlarında parklarda takılıyormuş ya hani. Biz de öyle yapalım gençlerin her zman takıldıkları yerlerde nöbetleşe duralım birini görürsek de diğerlerine haber verelim. Sonrası Allah kerim döver miyiz, yoksa takipler miyiz bize kalmış."

Çakmağınız var mı? BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin