Ensemde nefes sesleri ile uyandım.
Bu kimin nefesi amk.
Daha da önemlisi üstümdeki kol ve bacak kime ait.
Kim olacak tabiki piç Ziya'ya.
Orul orul orospu çocuğu beni küçük kaşık yapmış fosur fosur da uyuyordu.
"Lan çek elini ayağını üstümden." Diyerek ittirdim kolunu.
Zaaten ikimizde yarı çıplak yatıyorduk. Ne gerek vardı böyle bir yakınlaşmaya.
Harbi ben bi ara ona bir daha yaklaşmama kararı almıştım
Sosyal mesafe kararı. Noldu o iş.
"Sapık gibi dayamışın bana fosur fosur uyuyon."
Dedim kafamı ona çevirirken.
"Ya sus sabah sabah ne bu enerji ya." Dedi uykulu sesiyle. Tatlı tatlı.
Ses tellerini siktiğim.
"Siktirme enerjini az öte kaç girmişin götüme."
Diyerek ayağım ile itikledim. Kısa bir ahlayıp tekme attığım yeri tutu ama sonra piç gülüşünü attı. Ve evet gözleri hala kapalıydı. Bu adamın gözler kapalı konuşma takıntısı mı var?
"Yavrum girsem duramazsın." Dedi o piç gülüşünü siktiğim.
"Yavrunu da senide sikerim." Diye sesimi yükselterek çıkıştım.
"Hay ses tellerini senin." Diyerek uzaklaştı ve götünü dönüp uyumaya devam etti.
Şimdi yaşanılanları sonra hatırlayıp utanabilimek için aklıma not ettim özellikle son söylediklerini.
Yastığın altından telefonu çıkarıp saate baktım. Güneş pencereden vuruyordu. Saat 5'i geçmişti. Erken uyumanın azizliği biraz yatakta dönsemde geri uyuyamamıştım.
Wpdan belki uyanmışlardır diye arkadaşlarıma yazdım.
'ay hoşt ulan.'
Siz: Bilin bakalım iki gündür bizim evde kim kalıyor.
Osbik: öncelikle günoo.
Siz: aynen günaydın da konuya gelin.
Osbik: anlatırsan gelicezzz.
Siz: ne oldu Osbik bi sinirlisin gibi.
Osbik: of yok bi şey ya anlat sen ben başkasına sinirlendim de.
Siz: Size anlattıklarından
sonra derdini tasanı unutucaksın
merak etme.Siz: ya da vaz geçtim
yüz yüze konuşalım.Siz: bu gün buluşalım mı size anlatıcaklarım çok önemli.
Osbik: bana uyar Kemal'lerin evinde buluşalım olur mu?
Siz: olur
Siz: şu uyuyan insanların
evi üzerinden buluşma
ayarlıyoruz çok iyi.Osbik: bişe olmaz Hüseyinimin kapısı her zaman açıktır bana.
Siz: TM sonra grşrz bb.
Daha sonra Instagramda biraz takıldım ardından. Osbikin attığı hikayeleri görünce mesaj atıp aradım. İlk başta dönmese de sonradan guruba bunun bir şaka olduğunu buluşunca her şeyi açıklayacağını anlatan bir mesaj attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakmağınız var mı? BxB
Literatura FemininaBilmediğim bir adamın da dediği gibi hikayeler hep bir yere taşınma yada bir yerden ayrılma ile başlar. Onun gibi bir şeydi işte hatırlayamadım şimdi sözü. Benim hikayem de İstanbul'dan Ankara'ya taşınmam ile başladı. İstanbulun en nezih semtinden A...