16-Planlar ve gerçekler

227 16 0
                                    

Özlediniz mi Osbikiii
Ben özledim o yüzden hadi Osbik ne yapmış biraz ona baklım.

Osman

Bir kaç gün önce Hüseyin'e gıcıklığına Ertem'e yazacağımı söylemiştim ama bir türlü yazamamıştım yazacak konu bulamıyordum. Daha doğrusu utanıyordum. Adama siktir çektikten sonra hala az da olsa ondan hoşlanmam eziklikten başka bir şey değildi.

Derin bir nefes alıp mesajı gönderdim.

Siz(Osman): Ertem merhaba nasılsın?

Öküz: merhaba?

Ve iyiyim

Nerden esti böyle.

Yanlış anlama tabi yazabilirsin.

Siz: ben biraz zor durumdayım da.

Öküz: ne oldu.

Siz: yolda kaldım da aklıma da senden başkası gelmedi.

Öküz: konum at.

Siz: *konum*
Çok sağ ol ya ne yapacağımı bilememiştim.

Mesajı gönderip arabanın ısıtıcısını biraz açtım. Havalar oldukça soğumuştu.

(Y/n hikaye 2023 eylülde başladı şu an Kasım sonu. Ve evet hikaye bir kaç ay gelecekte geçiyor neden olmasın ki. Jshshshsjweb)


Babamdan zar zor aldığım arabayı bir de bozmam gerekmişti. Umarım masrafı çok olmazdı. Bir de babamın eskidiği için değiştirdiği tekeri takmıştım. Ve tabi o da dayanamayıp yavaş yavaş sönmüştü.

Bir balık burcuna asla bulaşmamalıydın Ertem diyip kedi kendime güldüm. Yaklaşık bir yıl öncesinin intikamını almanın vakti gelmişti.

Arkamda çalan korna ile onun geldiğini anladım. Üstümde pijamalarım vardı.

Kapıyı açar açmaz soğuktan bütün hücrelerin dondu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıyı açar açmaz soğuktan bütün hücrelerin dondu. Tititreyerek kollarımı bağaladım bana doğru gelen Ertem daha da hızlanıp hemen yanımda bitti. Şehirler arası yolda olduğumuz için ve saat daha sabahın körü olduğu için yolda pek kimse yoktu.

Ama Ertem gözleri ile hertarafa baktı.

"Bu şekil mi çıktım yola çok şu bacaklarını içeri."

"Ya gelir gelmez neden bana bağırıyorsun." Diye çıkıştım bende. Ama bacaklarımı da içeri çektim çünkü donmuştum.

"Hava buz gibi hasta olmaya falan mı çalışıyordun."

Çakmağınız var mı? BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin