rozdział 15

2.1K 53 6
                                    


Pov. Dylan

Słowa naszej księżniczki zostały mi w głowię do końca dnia. Zastanawiałem się jak możemy pokazać naszej dziewczynce jak bardzo nam na niej zależy  i jak bardzo ją kochamy.
Chłopcy wydawali się myśleć o tym samym, bo gdy spotkaliśmy się przy obiedzie, każdy próbował coś sensownego wymyślić.
- A może zrobimy sobie wieczór filmowy? - zapytał Shane.
- Z mnóstwem jedzenia, to będą dwie pieczenie na jednym ogniu - dodał.
- Będziemy spędzać czas razem, ale jednocześnie mamy pretekst by kazać jej zjeść coś dużo kalorycznego - pochwycił pomysł Will.
  Wszyscy jednogłośnie się zgodziliśmy, pozostało jeszcze przenieść naszą dziewczynkę do innego pokoju, zgłosiłem się na ochotnika.
Kiedy Hailie znalazła się w pokoju, postanowiłem jej się bliżej przyjrzeć, wyglądała tak niewinnie jak spała.
Wyciągnąłem telefon z kieszeni i zrobiłem zdjęcie, będę miał najlepszą tapetę.
Możecie nie wiedzieć, ale ja i chłopcy mamy konkurs na najsłodszą tapetę z Hailie, zadanie jest na tyle trudne, bo Hailie nie może się o niczym dowiedzieć.
Skierowałem swoje kroki do dalonu , w którym chłopcy mieli urządzić mini kino.
Niemal nie pęknąłem ze śmiechu kiedy zobaczyłem Tonego związanego pod ścianą w dywan.
Vincent posłał mi wypełnione rozbawieniem spojrzenie.
- Acha czyli to jego sprawka  - pomyślałem.
Rozwiązując Tonego, rozejrzałem się po pomieszczeniu, wyglądało dobrze.
Pozostała jeszcze kwestia obudzenia Hailie, żaden z nas nie miał serca tego zrobić, więc postanowiliśmy zadzwonić na jej telefon.

Pov. Hailie

Usłyszałam delikatne wibracje, na stoliku obok, podniosłam się i potarłam zaspane oczy, sięgnełam po urządzenie właśnie w tym momencie, w którym przestało dzwonić.
Cicho wyszłam na korytarz i skierowałam się w stronę slaonu, skąd słyszałam rozbawione głosy.
Kiedy stanęłam w drzwiach, mój wzrok napotkał przeuroczy widok.
Vincent, Shane, Dylan, Tony i Will byli związani kocami, tka że nie mogli się wydostać.
Niewiele myśląc chwyciłam telefon i zrobiłam zdjęcie.

Rodzina monet. Nowa perełka monet?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz