YAĞMUR'DAN
Ateş beni bu akşam yemek yemeğe dışarı çıkaracakmış. Neden bilmiyorum ama Ateş'ten mesaj gelince çok heyecanlanıyorum. Şimdi kıyafet seçmem lazım. Kısa kırmızı bir elbise giydim. Kulağıma inci küpe taktım. Ayağıma siyah bir topuklu ayakkabı giyip elime küçük siyah bir çanta aldım. Son olarak saçımı topuz yaptım ve aşağıya indim.
ATEŞ'TEN
Yağmur'a mesaj attıktan sonra hemen giyinmeye koyuldum. Beyaz bir gömlek ve lacivert bir takım elbise giydim. Ayağıma siyah bir ayakkabı giyip parfüm sıktım. Son olarakta yüzüğü kontrol ettim. Şimdi hazırdım. Hemen arabaya gittim. Yağmur'un kapısının önüne geldiğimde onun zaten kapının önünde olduğunu gördüm. Çok güzel olmuştu. Hızlıca arabaya bindi. Restorantın önüne gelince koluma girdi ve beraber yukarı çıktık. Yemeklerimizi yemiştik. Sıra tatlılara gelince onun en sevdiği tatlı olan San Sebastian Cheesecake sipariş ettim. Yağmur lavaboya gitmesi gerektiğini söyledi. O lavaboya gidince bende son hazırlıkları yaptım. Yağmur lavabodan dönünce NORMAL davranmaya çalıştım. Siparişlerimiz gelince onun her zaman dinlediği ve artık bizim şarkımız olan SET FİRE TO THE RAİN açtırdım. Şarkı çalmaya başlayınca Yağmur'un önüne diz çöküp evlenme teklifi ettim. Cevabını çok merak ediyordum.
YAĞMUR'DAN
Aniden her zaman dinlediğim şarkı çalmaya başladı. Sonra Ateş önümde diz çöküp evlenme teklifi etti. O an sanki her şey durmuştu sadece ikimiz vardık. Ateş'in cevabımı merak ettiğini biliyordum. O yüzden cevabı hemen söyledim. "EVET" cevabı verdikten sonra oradaki herkes alkışlamaya başlamıştı.
ATEŞ'TEN
Yağmur evlilik teklifime "EVET" dedi. O an sanki bir rüya gibiydi. Babamın bu rüyayı kabusa dönüştüreceğini bilsem de çok mutluydum. Yağmur'u evine bıraktıktan sonra eve gittim. Ertesi sabah babam bu olanları duymuş olacak ki beni yanına çağırdı. Bana bağırarak "O düşmanımızın kızı kendine gel" dedi. Babama onu her şeyden çok sevdiğimi onunla evleneceğimi söyledim. Aniden kapı açıldı ve o girdi. Yağmur'un babası Şimşek GÖKALP. İlk babamın yanına gitti ona Yağmur'dan uzak durmamızı söyledi. Sonra bana geldi. Yüzüme dün akşam evlilik teklifi ettiğim yüzüğü attı. Ve Yağmur'dan uzak durmamı ona bir daha yaklaşmamamı onu yurtdışına gönderdiğini orada yeni bir hayata başlayacağını söyledi. Kapıyı çarpıp çıktı. O çıktıktan birkaç dakika sonra babam da odayı terk etti. O odada kalan tek şey hayallerim ve Yağmur'un değiştirdiği bendi. Yağmur gittikten sonra eski halime geri döndüm. Agresif, huysuz, sinirli biri oldum tekrardan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Çocukları
Teen FictionDuman Bey ( Ateş'in babası) ünlü bir şirket olan Yıldırım Holding'in sahibidir. Duman Bey işe Ateş'in asistanı olarak yeni bir kadın almıştır. Kadının adı Yağmur'dur. Bunu öğrenen Ateş Yağmur'u araştırmaya başlamıştır. Ve ulaştığı bilgiler karşısınd...