2 YIL SONRA
ATEŞ'TEN
Ben hala o agresif, sinirli ve huysuz kişiyim. Bugün yurtdışına çıkıyorum. Önemli bir toplantım var. Uçağa bindiğim gibi uyuyakalmışım. Uçak piste yaklaştığında uyanabildim. Yerleşeceğim otele gidip duş aldım. Beyaz gömlek, siyah pantolon ve siyah renk ayakkabı giydim. Hızla toplantı salonuna gittim. Toplantı salonuna girdiğimde birkaç kişi vardı. Geriye kalan insanları beklemeye başladım.
YAĞMUR'DAN
Yurtdışında ünlü bir holdingin sahibiyim. Bugün önemlibir toplantım var. Bu yüzden hızlıca duş aldım. Üstüme beyaz gömlek ,lacivertrenk ceket ve pantolon giydim. Ayağıma beyaz topuklu ayakkabılarımı giyince tamamdım. Hemen dosyaları alıp arabama bindim. Holdinge ulaşınca arabamı valeye verdim. Toplantının yapıldığı ofise gelmiştim.
ATEŞ'TEN
Nihayet holdingin sahibi gelebildi. İçeri bir kadın girdi. Bu kadın zambak kokuyordu. Yüzümü dosyalardan kaldırır kaldırmaz onunla göz göze geldik. O bu holding sahibiydi.
YAĞMUR'DAN
Hemen ofisin kapısını açıp içeri girdim. Kapıyı açar açmaz birisi benim dikkatimi çekmişti. Sanki daha önceden tanıdığım biriymiş gibiydi. Geldiğimi anlayınca kafasını kaldırdı. Bu oydu. Bu kişi Ateş'ti. Saçları uzamıştı, hafiften sakal bırakmıştı. Bunların haricinde geri kalan her şeyi aynıydı.
ATEŞ'TEN
Onu gördüm. Saçlarını kısaltmıştı, eskisi gibi çocukruhlu bir kadına benzemiyordu. İçindeki o çocuk büyümüş ve yerini ciddi birkadına bırakmış gibiydi. Hiç şaşırmış durmuyordu. Bir süre sonra yanıma geldielini uzatıp selamlaştı tekrardan ofise döndü geri kalan herkesle selamlaştı veyerine geçti. Anlatmaya başlamıştı ama ben onu dinlemek yerine izliyordum.
YAĞMUR'DAN
Onunla ,sonra geri kalan herkesle selamlaştım. Projeyi anlatmaya başladım. Dosyaları oradaki herkese verdim. Hangi holdingin ortak olacağını merak ediyordum. Herkes dosyaları inceliyordu. Ama Ateş dosyaya bakmak yerine bana bakıyordu. Çoktan dosyayı incelediğini düşünüp önünden aldım.
ATEŞ'TEN
Önüme bir tane dosya koydular. Dosyaya bakmadan bu ortaklığı kabul edecektim. Sonra Yağmur'u izlemeye başladım. Önümden dosyayı aldılar. Ortaklığı düşünmemiz için bir süre ara verildi. Ben ise hemen diğer holdingin sahipleriyle görüştüm ve onlara tüm olanları anlattım. Onu çok sevdiğimi söyledim onlara. İçlerinden sadece biri kararını değiştirmemişti. Onun haricinde herkes ortaklıktan vazgeçmişti. Toplantıya geri girdiğimizde Yağmur bizleri bekliyordu. Adam hariç geri kalan herkes vazgeçtiğini söyledi. İki kişi kaldığımız için holdinglere bakacaklardı. En güçlü olanla ortak olacaklardı. Holdinglere sadece Yağmur değil orada olan herkes bakıp karar verecekti. Karar verilene kadar bizi dışarı çıkardılar.
YAĞMUR'DAN
Ateş ve Dave (ortaklıktan vazgeçmeyen o adam) haricinde geri kalan herkes ortaklıktan vazgeçmişti. İkisi kaldığı için en güçlü holdingi seçecektik. Holdinglere bakmak için onları dışarı çıkardık. Onlar çıkınca konuşmaya başladık. Herkes konuşmuştu. Son bir kişi kalmıştı. O kişi bana" Partner with the company of the man who discouraged us from partnering. Because he really loves you." Türkçe'si "Bizi ortaklıktan vazgeçiren adamın şirketiyle ortak ol. Çünkü o seni gerçekten seviyor." dedi. Ateş onları benimle ortak olmak için vazgeçirmişti. Onları içeriye çağırdık. İkisinin de merakı gözlerinden okunuyordu. Ama sadece bir kişi ortak olacaktı.
ATEŞ'TEN
Bizi içeriye çağırmışlardı. Yerime oturup Yağmur'a baktım. Gözlerinde ilk karşılaştığımız gibi duygusuzluk yoktu. Onun yerine özlemle karışık bir sevgi vardı. Şimdi hangi holding olduğu açıklanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Çocukları
Подростковая литератураDuman Bey ( Ateş'in babası) ünlü bir şirket olan Yıldırım Holding'in sahibidir. Duman Bey işe Ateş'in asistanı olarak yeni bir kadın almıştır. Kadının adı Yağmur'dur. Bunu öğrenen Ateş Yağmur'u araştırmaya başlamıştır. Ve ulaştığı bilgiler karşısınd...