Gölgeler her yerde.
Yer altındaki dünyaya illegal tüm yasa dışı işleri nerede bir bokluk varsa muhakkak adı geçen biriydi.
Her taşın altından çıkar her belgede her dosyada her davada her haberde olup asla tanınmayan biri para ve gücü onu bulunduğu yerde sağlamlaştırırken zekası düşmanlarını ona karşı daha da hırçınlaştıran biri
O Ariv Voles
Öyle ki Ortadoğu'da yapılan bütün suikastlerin bütün yasa dışı cinayetlerin baş mimarı Gözü Kara gözüpek kime çalıştığı pek bilinmez bağlılığı yok bunca şeye rağmen sicil kaydı tertemiz.
Karşısında ki laftan anlamaz insanlardan sıkılmış bir şekilde gülümsedi. Tam iki saatir gitmesi gereken yere bu ahmak insanlar yüzünden gidemiyordu.
Örgüt yolunu kesmişti.
Sakin bir adamdı nadiren sinirlenirdi ama bu salaklara tahmül edemiyordu. Üstüne hava sıcak olurken asla insanlara tahammül edemiyordu.
Pencereden çıkardığı el’le yolunu kesenler çekilirken elini içeriye geri sokmuştu.
Elinde bir akrep dövmesi vardı. Akrebin kuyruğu orta parmağına doğru kıvrımlı bir şekilde çizilmişti.
Akrebin kıskaçları bileğine eşit şekilde yapılmıştı.Bu dövme onun kimliğiydi.
Araba büyük bir villanın bahçesine hızla girdi. Ortasında durdu. Direksiyonu bıraktı. Yan koltuktaki siyah fuları aldı ve yüzüne bağladı.
Arka koltuktaki çantaya uzanıp eline alıp indi.
Etrafa baktı. Villanın üst penceresinde saklanan keskin nişancıyı görmüştü. Güldü ama zekasına. Keskin nişancıyı iyi saklanmış olmasına rağmen görmüştü çünkü.
"Mesleki defromasyon.” dedi kendi kendine.
Elindeki çantayla eve doğru yürümeye başladı.
Emin adımlar ve dik bir başla.
Eve varınca
"Yerinde dur!” dedi selim
Durdu.
"Kod.”
"Ariv voles.” dedi.
Selim bekledikleri adamın bu olduğunu anlayınca garipsedi.
Adamı baştan aşağı süzdü. Altındaki beyaz şortu ve üstüne giyilmek için giydiği tişörte baktı.
Bu lavuk için mi takım elbise giymişlerdi.
"Ne o tipimi beğenmedin mi?”
Selim karşılık vermek yerine telsize
"Geldi,” dedi. Ardından adama ithafen. "Ben pek insan sevmem.”
"Ne iyi bende sevmiyorum." Dedi ketum vari bir tavırla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Örümce Ağı
FanfictionBir örümcek gibi her yere sızan bir kadın. Sibiryadan rusyaya ordan bulgaristana kadar silah satan bir kadın. İçinde bulunduğu yapıyı çökermek isteyeme kalksa Öte yandan Vatanı için herşeyini feda etmiş olan bir adam. Gözü pek. Kararlı ve hırslı Bu...