14.

403 25 17
                                    

Aşk, bazen yıpratır.

Aslıdan....

Her insan sahip olduğu gerçeği ile yaşardı. Sahip olduğu gerçekler onu yaşama ve ailesine bağlardı.

Yaşam ise ona sunulmuş tüm lezetlerden daha lezetli gelmeye başlardı.

Tıpkı yapılan bir yemekten herkese tuzlu taraf gelirken sana tuzsuz gelip yemekten keyif almamak gibi.

Bana da öyle olmuştu. Lakin benim soframdan bende başkası yokken yine yemeğin tuzsuz kısmı gelmişti.

Nerden kaşık alsam tuzsuz kısmı geliyordu.

Çocuğum olmama riskimi öğrendim üç gün önce. Bana ketum bir suratla söylediler.

Bana bir bebek ' olmayacak ' ihtimali vardı. Sorunlar sıralanırken ben sadece selimle aramda imkansızlaşan ilişkiye bir imkansızlık daha eklenmişti.

Hastanede eğer nadia ile karşılaşmasaydım belki izin alıp evimde günlerce ağlayacaktım.

Üç saate hem derdime derman olmuş hemde bana iyi gelmişti.

Nadia'yı tanıdığım ilk zaman ona karşı büyük bir sayğı duyuyordum. Tek başına bir yapılanmayı karşına almıştı.

Tek başına ve bir o kadar yanlız.

Sadece ali timle onun arasında köprü kurabiliyordu.

Sacit komutanın kesin emri vardı. Kimse ona yada onunla gerekmedigi müddetçe konuşmaycaktı. Pek başarılı bir sonuç değildi.

Sacit genarallin nadianın adı geçince bile gerilmesi gözümden kaçmıyordu. Nede olsa ben bir istihbarat uzmanıydım.

"Komutanım" dedim sacit genarelin odasına girdim. Nadia ve sacit komutan birbirine girmişler.

"İyimisiniz?" Dedim. Adam sinirden kıpkırmızı kesilmiş sinirle homurdanıyordu.

"O kızı derhal bu aslı" diye kükreyince irkilmemek için kendimi zor tutum. İlk defa sesi bu kadar yüksekti. Muhtemel kuvvetle koridordan bile duyulmuştu.

"Emredersiniz?" Kendimi odadan hızla dışarıya atıp. Ana yuvaya ilerledim.

Timdekiler gergin bir şekilde ayaktayken beni fark eden  cengiz olmuştu " ne oldu birden ortalık ellialtı oldu" dedi.

"Bilmiyorum. Ali ve selim nerde? Nadia nerde"

Sabri ve boran gergin bir şekilde birbirine baktılar. "Sabri,büşra teğmeni çağır" dedim.

"Emredersiniz komutanım."

"Ne oldu birden " dedi boran.

Ali ana yuvaya giriş yaparken selimde arkasından geliyordu. Ali sinirli ve baya gergindi.

"Derhal!! Bulun onu derhal" diye gürledi.

"Sakin ol. Bulucaz"

"Ne sakini ya. Eğer o operasyona katılırsa ne olucak biliyor musunuz"

Örümce AğıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin