Sevgi, sevmek bazen yetmiyor.
Ali BANAZLI
OPERASYONDAN BİR GÜN ÖNCE
Hayat bazen size istediğinizi değil olması gerekeni yaptırır. Hemde ihmalini aklınızı geçirmediğiniz gerçeği.
Sabah erkenden karağaha gitmeden önce eve varıp birkaç eşya almam lazımdı çünkü bulunduğumuz evde pek eşyamız yoktu.
Malum dünden sonra her şey kirli sepete gitmişti
Bu yüzden evime gittim.
Benimde aklımda nadia ile kendime birkaç parça kıyafet alıp gitmekti.
Başta öyledi.Kendi kıyafetlerimi küçük bir çantaya koyarken nadia için biraz daha fazla yer bırakmıştım. Onun dolabından elbiselerini alırken bir kutu düştü yere.
Kırmızı kutu.
Kırmızı bir kutuydu. İçinde küçük bir telefon bir defter çıktı.
Belki annesi ile ilgili özel bir alan diye düşündüm ama nadia annesinden geriye bir şey kalmadığını kendi ağızı ile söylemişti.
Ellerimdekini yatağın üstüne koyup. Yere düşen kutu ve içindekilerinide alıp salona indim.
Telefon çalışır halde değildi.
Küçük defterin arasında ise bir mektup vardı.
Defterin arasındaki mektubu alıp defteri yanıma koydum.
Mektup defalarca okunmuş defalarca katlanmıştı. Nadia bunu neden defalarca okudu ki? Yada nadia ait değildi.
Yoksa o gün ile ilgisi var mıydı?
Sen bu mektubu okurken ben yanında olmayacağım. Ben uzakta olup senin bana dönmeni bekleyecem. Nadia bizler masum çocuklarız. Kandırılmış çocuklarız. Sen ben ve o.
Biliyorum arivi çok seviyordun ama ne değişti senin mithatın pisliğinde bırakıp gitti. Ben ise hep seni bekledim. Abin olarak hep seni bekledim. Hep seni korudum.Seni korumak için her şeyi yaptım.
Nadia. Çok geç değil. Her şeyin üstesinden gelebiliriz. Annene bunu yapanları bulup ortadan kaldırabiliriz.
Onlar sana yalan söylüyor. Seni kullanıyorlar nadia. Ali seni neden bulmadı nadia ali seni bulabilirdi nadia
.Mektubu yarıda bırakıp dişlerimi sıktım. Bu nasıl olurdu? Nadia'nın aklına mı girmeye çalışıyorlardı? Telefonumu cebinden çıkarıp mektubun fotosunu çektim. Mektubu geri katlayıp defterin arasına sıkıştırdım.
Her şeyi eskisi gibi yerine koyup almam gereken şeyleri aldım.
Ariv ve nadia arasında ne olmuş olabilir ki?
Evden hızla çıkıp arabama ilerledim. Nadianın arabasıda arka bahçeye yakın bir yerde park edilmişti.
Direksiyona geçip hızla evin bahçesinden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Örümce Ağı
FanfictionBir örümcek gibi her yere sızan bir kadın. Sibiryadan rusyaya ordan bulgaristana kadar silah satan bir kadın. İçinde bulunduğu yapıyı çökermek isteyeme kalksa Öte yandan Vatanı için herşeyini feda etmiş olan bir adam. Gözü pek. Kararlı ve hırslı Bu...