19

281 21 22
                                    

Aliden

"Ne oldu ki aniden plan değişikliğine gidildi?" sabrinin sorusu ile önümdeki kırmızı dosyanın kapağını açtım.

"Bu iş fazlaca uzadı sabri kökten haletmek lazım" dedi bora.

"Ama ariv meselesini anlamadım adam düşman mı şimdi?" diyordu selim.

Önümdeki dosyayı okumaya başladım. Sacit general arivi dahil herkesi almayı istemeşti. Bende ariv meselesini anlamamıştım. Sadece ariv dahil bahsi geçen kişileri istiyorlardı.

Sayfayı çevirdim.

"Peki arivi nasıl alıcaz ki?" diyordu sabri.

"Diğerlerini aldığımız gibi" dedim. Sayfayı değiştirdim.

"Selim siz amiri" dedim kafamı kaldırıp onlara baktım " ben sabri ve aras arivi alıcaz" dedim.

"Peki nasıl olucak" dedi selim bana doğru

"Amiri aldığınız zaman bizde arivi alıcaz"

"Ama arivi almak ne işimize yarıyacak ki" dedi tekrardan.

Omuzlarımı silktim "bana bilgi gelmedi" dedim "bilmiyorum"

"Komutanım" dedi bora araya girerek "silahlar orda olabilir "

"Silahlar için yerel tim gelecek biz onları alıcaz"

Önümdeki dosyaya tekrar baktım. "Aras ve diğerleri nerde "

"Talim yapıyorlar" dedi ardından.

Önümdeki dosyanın içeriğini bir türlü anlamıyordum.

"Talimleri bitince herkes yapması gerekeni yapsın selim. Sorun istermiyorum onlara anlatırsın" dedim. Dosyayı kapatım.

"Sabri sende aras ve cengize söyle yanıma gelsin" sonra boraya döndüm " hüseyinide yanına al ve operasyon bölgesine koğuşlanın uçan kuştan dahi haberim olucak" dedim.

Hep bir ağızdan "emredersiniz komutanım" dediler. Bora ve sabri aynı anda kalkarken selim oturuyordu.

Dosyayı kapatım ve ona döndüm. " bir şey mi oldu selim"

"Yok "dedi kestirip atarcasına " iyi " dedim.

Elbete bir sorun vardı. Olay bu radeye gelmişken nadiaya dokunturmamam onu sinirlerini geriyordu. Ariv meselesine bir utanmasa kalkıp oynayacaktı.

Ariv meselesi sorun mu yoksa büyük sorun çıkaracak mı bilmiyorum ama eğer ariv nadia düşünüldüğü gibiyse işler iyice karışıcaktı.

Masadan kalktım. Dosyayı elime aldım " Aslı yüzbaşıyı görürsen odama gelmesini söyle" dedim.


Kendi ofisime girdim. Direk olarak masama oturdum. Dosyayı kenara koyup hemen çekmeceyi açtım. Gördüğüm fotoğraf ile gülümsedim.

Örümce AğıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin