Majdnem leestem a lépcsőn. De komolyan. Ha Maggie nem áll előttem, lezuhanok, és kitöröm a...nos, valamimet biztosan.
- Milli, jól vagy? - fordult hátra Maggie, amint észrevette, hogy rá tehénkedem. Megigazítottam a hülye cipőt, amit Celine erőltetett rám, és ami miatt felbuktam, majd felegyenesedtem.
- Igen, bocsi. - lesöpörtem a felsőmet. - Mi ez az egész? A királynő jött látogatóba? - nyújtogattam a nyakam. Az akadémia földszintje dugig volt. A bejárattól a recepcióig, és minden egyes lépcsőház felé is a terep minden négyzetmilliméterén nyolc ember nyomorgott. A hangzavar óriási volt. Ahogy a tömeg is. Ez a Benett Carson ekkora sztár lenne?
- Megmondtam. - ordította a fülembe Celine. - Ez a srác egy isten.
- Hiszem, ha látom. - üvöltöttem neki vissza. Celine megragadta a csuklómat, és rángatni kezdett. Az instabil cipő miatt amúgy is elég nehezen mozogtam, úgy meg pláne, hogy az akaratos szobatársam cipelt át egy felbőszült tinilányokból álló csoportosuláson, akik mind ugyanazt akarták: Benett Carson-t, ha nem tévedek. Celine félretolt volna két lányt, de azok hátrafordultak, mielőtt elhagyhattuk volna őket. Celine felhorkant, ahogy meglátta az egyiküket.
- Jézusom, te mindenhol ott vagy? - kérdezte elborzadva Kat-től Celine. A lány gonoszul elvigyorodott.
- Csak ahol helyem van. - felelte. - Kíváncsiak vagytok Benett-re? Sajnos, ma este nem ér rá. Lebeszélt találkája van velem.
- Ez az, Kathrina! - tapsolt kettőt Celine, elismerést tettetve. - Bizonyítsd be, hogy valóban olyan vagy, amilyennek mindenki hisz.
- Mire célzol? - harag villant Kat szemében.
- Egyszer használatos, eldobható ribanc. - válaszolta szemrebbenés nélkül Celine. Hűha. Nem lenne előnyös az ellenfelének lenni.
- Inkább vagyok ilyen, mint hozzád hasonló. - vágta rá csípőből Kat. Celine összefonta maga előtt a karjait. - Olyan, akihez pálcikával se nyúlnának hozzá. - Celine épp kontrázott volna egyet, csakhogy egy nagydarab biztonsági őr jelent meg, utat törve a szupersztárnak.
- Kislányok, ne itt bonyolítsátok le a cicaharcot. - kérte higgadtan a pasas.
- Semmi gond, Benett ismer engem. - villantott meg egy ezerpontos mosolyt Kat. A szóban forgó, imádat tárgyát sokaknál képező srác pedig befutott. Őszintén szólva, igen, pontosan ugyanolyan tökéletesen festett élőben, mint azon a képen. Napszemüveget viselt, farmert, fehér pólót és bőrdzsekit. Többen mögöttem szerelmetes sóhajtásokat eresztettek el, de volt olyan, aki fennhangon kérte, hogy vegye őt feleségül, nagyjából most. Benett megeresztett a tömeg felé egy "tisztában vagyok vele, mennyire tökéletes vagyok" féle mosolyt, és a biztonsági őrt követve eltűnt a liftben, amit kizárólag a sérültek használhatnak, hiszen a beindításához kód szükséges.
- Megmondtam. - suttogta Celine, ügyelve arra, hogy Kat ne hallja meg.
- Na, utat. Készülődnöm kell. - taszított arrébb néhány rajongót Kat, egyenesen a "D" szárny felé tartva. Percekig még ácsorogtunk ott, a recepció mellett, de aztán a tömeg oszladozni kezdett. A világsztár elvonult, a bulinak vége.
- Jutottál valamire? - rontott be a szobánkba Josh, egy halom papírt lengetve maga előtt. - Egy órán át kutattam a könyvtárban, de szinte semmit nem találtam Allyson McGregor életrajzáról. - az ágyamon ültem, előttem tengernyi kinyomtatott oldal, tánctörténeti könyv, és a készülő beadandóm hevert. Celine lement gyakorolni a hétvégi Évnyitóra Nina-val és Sophie-val, Maggie-nek edzése volt, így teljesen magamra maradtam. Felmarkoltam egy kupac papírt, és Josh mellkasához nyomtam.
YOU ARE READING
Ketté szakadva
Teen FictionMilena Larson megpróbáltatásokkal teli két éven van túl, ezért tűkön ülve várja, hogy végre bekerüljön a Nemzeti Sportakadémia tánc szakjára. Óvodás kora óta ezért dolgozik, és most minden lehetősége megvan arra, hogy elérje az álmait, nem akar másr...