22 - two more students

1K 49 51
                                    

Çınar banka oturmuş, o salak kızla oturan -daha doğrusu kız onun yanına gelmişti- Batuhan'ı izliyordu. Gülerek ona bir şey anlatıyordu ama Batuhan onunla ilgilenmiyordu bile.

Kızın onunla flört ettiği gün gibi açıktı ama Batuhan karşılık vermemesine rağmen hala devam ediyordu. Anlama kıtlığı falan mı vardı acaba? Hem Batu kızlara ilgi duymuyord- Düşünceleri aklına gelen gerçekle kesildi.

Batuhan Çınar'dan hoşlanıyordu.

O güzel mesajları Çınar'a o yazmıştı. Boyayı Çınar'a o almıştı. İçinde olduğu durumu fark edip Çınar'a yardım etmişti.

Batuhan kalbinde bir kız değil, o vardı.

Bu da demek oluyordu ki Çınar ona açılırsa sev-

"Çınar!" diye bir ses geldi arkasından. Dönüp bakınca Ayaz ve Çağatay'ı gördü. Boyunlarındaki çift dövmeleri dikkat çekiyordu.

"Niye aptal gibi sırıtıyorsun lan?" diye sordu Çağatay.

"Yok bir şey." dedi ve çenesiyle dövmeleri gösterdi.

"Yakışmış size." Ayaz kocaman gülümsedi.

"Çok güzel oldu ama çok canım yandı ya." Sonlara doğru gülümsemesi biraz solmuştu.

"Anladım. Hadi siz gidin ben gelirim birazdan." dedi ve arkasını döndü. Ama Batuhan ve Ahenk cadısı yerlerinde değildi. Nereye gitmiş olabilirlerdi ki?

"Sen de gel bence, Ceyda hoca bugün bir ayrı sinirliymiş. Geç kalmayalım derse." dedi Ayaz. Sonra Çağatay'ın elini tuttu ve merdivenlere yöneldiler. Çağatay giderken omzunun üstünde Çınar'a baktı ve göz kırpıp başıyla Ayaz'ı gösterdi. Çınar iç çekti ve onları takip etmeye başladı.

Sınıfa girdiklerinde hemen yerlerine oturdular. Ceyda Hoca da daha bir dakika geçmemişti ki arkasında iki öğrenciyle sınıfa girdi. Sarışın bir kız ve sarışın bir erkek. Herkes ayağa kalktı ve Ceyda hoca,

"Oturun!" diye bağırdı cırtlak sesiyle. Ne lanet bir kadındı bu.

"Çocuklar iki yeni arkadaşınız geldi sınıfımıza. Hadi tanıtın kendinizi derse geçelim." dedi umursamaz tavrıyla.

Sarışın çocuk öne çıktı, kızdan biraz uzundu.

"Merhaba, Berkin ben. Bu da kardeşim Beril." dedi yanındaki kızı göstererek. Kız sınıfa el salladı.

"Tamam hadi oturun" dedi ve sınıfa bakındı.

"Sarışın kız sen şu en arkadaki kızın yanına geç, hem o da yeni sanırım kaynaşırsınız. Oğlum sen de Çınar'ın yanına."

İki kardeş kadını dinleyip söylenen yere geçtiler. Berkin denen çocuk Çınar'dan uzundu, sarışındı ve oldukça yakışıklı bir çocuktu doğrusu. Yanına geldiğinde Çınar'a tekrar kendini tanıttı. Çok uzatmadı, Ceyda Hoca'nın nasıl biri olduğunu anlamış olacak ki daha ilk dersten sorun çıkarmak istememişti.

Bu sırada Batuhan da çatık kaşlarıyla Çınar'ı izliyordu. Şimdi kıskanma sırası ondaydı.

.

.

Kitabıma çok sevdiğim biri katıldı <3

Berkin'in neden geldiğini anlamışsınızdır zaten

Ayrıca geçen bölüm bahsettiğim efsun çağrı ikilisine kitap yazmaya başladım ilk bölümü yazdım (smut'umsu bir şeyler var)

Onu yayınlamamı ister misiniz?? 👀

Bu bölüm kısa oldu kusura bakmayın aşklar

Oy ve yorum atarak beni desteklerseniz çok sevinirim <3 (özellikle yorumlarınız beni çok mutlu ediyor)

İçindeki Karmaşa / BxB (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin