final - summer holiday

698 25 183
                                    

Kitabın kapağı nasıl olmuşş

hakkındaya kitabımla ilgili bi test koydum, müsaitseniz bölümü okumadan önce onu yapınn

hesap açmadan sadece isminizi yazıp teste erişim sağlayabilirsiniz <3

buraya sonucunuzu atabilirsiniz ➡➡➡

Kontrol etmeden atıyorum, iyi okumalar <3

Bölüm Şarkısı: The Drums - Money

.

.

Çınar, Batuhan, Dünya, Doğukan, Orkun, Tolga, Ayaz ve Çağatay karavanla engebeli bir yolda ilerliyordu.

Doğukan sürücü koltuğundayken, Batuhan onun yanında oturuyordu. Çınar, Orkun, Tolga ve Çağatay da sürücü koltuğunun arkasındaki masada oturmuş Batuhan'la konuşuyordu. Dünya ve Ayaz ise karavanın en arkasında bulunan yatakta uyuyordu.

Fethiye'ye gitmek dört saat sürdüğü için yedide çıkmışlardı. Arada biraz durmuşlardı, o yüzden saat on ikiydi. Neredeyse varmışlardı.

Güneş en tepedeydi, hava sıcaktı ama güzeldi.

"Üç yüz metre sonra sola dönün. Hedefiniz sağda kalacaktır." Navigasyonun sesiyle Batuhan göz devirirken Çınar ona güldü.

"Bunu ben de söyleyebilirdim." dedi kollarını göğsünde birleştirirken. Doğukan kısaca güldü ve imalı bir ses tonuyla,

"Ben tekrar kaybolmak istemiyorum, sağ ol Batu." dedi.

"Ya ne olmuş bir kere yanlış söylemişsem? Birkaç kere yanlış yola döndük o kadar."

"Tamam tamam, şşt ağlama." dedi Doğukan tek eliyle Batuhan'ın omzunu sıvazlarken. Batuhan arkasına dönüp Çınar'a,

"Ya Çınar abim beni zorbalıyor, bir şey desene."

"Doğukan abi zorba olma kanka ol." dedi Çınar. Doğukan kafasını onaylar anlamda salladı.

"Bak oldum şuan." dedi ve aynadan Çınar'ın dibi gelmiş, akmış olan mavi saçlarına baktı.

"Şirine kılıklı." diye ekledi ardından da.

"Batuhan abin beni de zorbalıyor." dedi ve Batuhan'a döndü Çınar.

"Ne kadar kaldı ya?" dedi Çağatay Batuhan'a karşı. Ama Batuhan cevap veremeden Orkun,

"Az kaldı Çağatay, sakin ol içeceksin sigaranı." dedi.

"Diyene bak." diye karşılık verdi Çağatay.

"Çağatay sen gidip Ayaz'la Dünya'yı uyandırsana." dedi Çınar Çağatay'a. İkisinin de gergin olduğu her hallerinden belliydi ve nedeninin tahmin etmek zor değildi. Çağatay da yerinden kalkıp karavanın arkasına ilerledi.

"Çağatay Dünya uyusun, onu bırak." diye arkaya doğru seslendi Doğukan. Çağatay da başıyla onayladı.

"Bu ortam çok gergo Çınar aşko ya." Tolga dudaklarını büzüştürerek konuştu.

"Ay evet Tolga aşko ya." dedi Çınar Tolga'ya ayak uydurarak.

"Bir an önce varalım da bitsin şu gergoluk." diye ekledi ardından da.

.

.

"Çağatay onu da buraya getir." Batuhan bir elinde sigara bir kolunun altında da çadırı taşıyan çocuğa seslendi. Çağatay başıyla onaylarken Tolga da o sırada az önce birlikte kurdukları çadırın direğini düzeltiyordu.

İçindeki Karmaşa / BxB (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin