Bölüm Şarkısı: Daddy Issues - The Neighborhood (Remix)
Kontrol etmeden atıyorum, haberiniz olsun <3
.
.
2 yıl önce, herkes 16 yaşında.
Yazar'dan <3
Çınar, babasının eve gelmesini bekliyordu.
Çok heyecanlıydı, bugün ona söyleyecekti.
Yan daireye iki ay önce yeni bir aile taşınmıştı. İki tane oğulları vardı. Büyük olan, üniversiteye gittiği için burada değildi, küçük olan ise Çınar'la yaşıttı. Adı Batuhan'dı.
Taşındıklarından beri üç dört kez görüşmüşlerdi Batuhan'la. Okulda genelde kendi halinde takılıyordu. Batuhan çok kibardı, eğlenceliydi, zekiydi ve yakışıklıydı.
Ayrıca Çınar'ın çok ilgisini çekmişti.
Çınar birkaç yıldır erkeklere de ilgi duyduğunun bilincindeydi, ama Batuhan farklıydı. O daha farklı hissettiriyordu.
Bugünse babasına sadece erkeklerden de hoşlandığını söyleyecekti.
Ne yanlış gidebilirdi ki?
O düşüncelere dalmışken kapı çaldı ve Çınar kapıyı duyduğu gibi hemen koşup kapıyı açtı. Babası ayakkabılarını çıkarırken o kocaman gülümsedi.
"Hoş geldin." dedi heyecanla.
"Hoş buldum ağaç." dedi babası. Ayakkabılarını çıkardıktan ceketini de çıkardı. Çınar hemen ceketini alıp askıya astı.
"Bu enerjiyi neye borçluyuz bakalım?" dedi babası gülerek. Çınar da güldü ve omuz silkti.
"Sana bir şey diyeceğim, ama önce yemek yiyelim." dedi sonra da. Daha önce de dediği gibi,
Ne yanlış gidebilirdi ki?
.
.
Her şey çok yanlış gitmişti.
"Baba ne olur gitme. Baba-" Çınar babasına yalvarırcasına ağlarken babası eşyalarını topluyordu.
"Baba özür dilerim, yalvarırım gitme."
"Bana baba deme Çınar." dedi soğuk sesiyle. Valizini kapattı ve odadan çıktı. Çınar da peşinden çıktı ve babasını kolundan tutmaya çalıştı. Ama babası kolunu sertçe geri çekti.
"Sakın bana dokunma." dedi.
"Baba.." dedi Çınar çaresiz sesiyle.
"Bundan sonra ne bok yiyorsan ye, ama sakın beni arama. Duydun mu beni?"
"Baba yapma.." Babası onu umursamadan kapıya yöneldi ve anahtar bile almadan evden çıktı.
Geri gelmeyecekti.
Neden böyle olmuştu? Oysaki Çınar babasının iyi karşılayacağından emindi.
Her şey mahvolmuştu. Her şeyi mahvetmişti.
Yine yalnız kalmıştı.
Çınar salondaki hep oturdukları koltukta oturmuş, boş boş yeri izliyordu. Babasının gitmesinin üzerinde ne kadar geçti bilmiyordu, ama az olduğundan emindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçindeki Karmaşa / BxB (✔)
Romance(Tamamlandı) 053***: Neden içindeki karmaşayı büyüleyici güzellikteki gülüşünle gizlemeye çalışıyorsun? (03.12.23 - boyxboy #1)