(özel&2) - a classroom teacher and a formula 1 racer

164 18 71
                                    

ÇOK ÖZLEDİM BUNLARI BEEEEEEEEEEEN

bir süredir bölüm yazamıyorum kusura bakmayın sınav haftasından çıktım hastayım pek keyfim de yok

yazarken başım ağrıyordu kontrol edemedim, iyi okumalar <3

.

.

( 8 Yıl Sonra. Mart, 2031. Çağatay 25, Ayaz 26 yaşında.)

"Evet, hadi bakalım bitirdiyseniz başlayalım çocuklar." dedi masaya yaslanmış olan sarışın genç, ellerini çırparak. 

"Öğretmenim bitirmedim ben, iki dakikacık daha!" dedi saçları iki yandan örgülü olan küçük kız dudaklarını büzüştürerek.

"Diğer arkadaşların anlatırken sen çiz Esila, bitirince sen de okursun. Tamam mı?" dedi öğretmen.

"Öğretmenim, öğretmenim, ilk ben geleyim mi?" dedi heyecanlı bir çocuk, parmağını deli gibi havada sallayarak.

"Gel bakalım Mert." dedi sarışın genç tahtayı işaret ederek. Çocuk önündeki kağıdı kapıp yerinden kalktığı gibi tahtaya koşturdu. 

"Başlayayım mı öğretmenim?" 

"Evet çocuklar arkadaşınızı dinleyelim. Mert size çizdiği resim üzerinden büyüyünce onun mesleğini yapmak istediği ünlüyü anlatacak, Başla Mert."  dedi tahtanın önünde duran çocuğa doğru. 

Küçük çocuk resmi arkadaşlarının olduğu tarafa çevirdi. Acemice çizilmiş ve boyanmış bir gencin resmiydi bu. Yuvarlak bir kafa, üzerinde siyah kalem ile çizilmiş kıvır kıvır saçlar vardı. Ve mavi kalem ile çizilmiş gözleri. Gri ve koyu mavi bir tulum çizilmişti üstüne. Arkasında da motora benzeyen, garip şekilli bir taşıt vardı. 

"Öğretmenim benim en sevdiğim ünlü Çağatay Ergün. Kendisi Formula 1 yarışçısı ve ülkemizi temsil ediyor yarışlarda. Çok, çok hızlı sürüyor ama bütün yarışları kazanıyor. Ben de büyüyünce onun gibi olmak istiyorum." diye hızlı bir şekilde sıraladı cümleleri küçük çocuk. 

"Öğretmenim ben de onu çizdim!" dedi arka sıradaki bir çocuk elini kaldırarak.

"Çağatay Ergün mü?" dedi öğretmen şaşkınlıkla.

"Evet öğretmenim, tanıyor musunuz?" dedi çocuk.

Tanıyordu... 

Ayaz tabi ki de her gün gördüğü adamı, sevgilisini tanıyacaktı. 

"Tanıyorum Mert." dedi başını sallayarak. Sonra dudağını ıslatıp yerinden kalktı. 

"Çağatay Ergün'ü başka kim seviyor çocuklar?" diye sordu. Sınıftaki erkeklerin çoğu elini kaldırırken kızların da birkaçı elini kaldırmıştı.

"Öğretmenim ben onu ablamın okuduğu dergide görmüştüm!" dedi elini kaldıran bir kız. 

"Evet öğretmenim ben de görmüştüm!" dedi bir başka çocuk. 

"Peki, şimdi etkinliğimize bir ara verelim, size bir şey anlatacağım. Sen de yerine geçebilirsin Mert teşekkür ederim." dedi sarışın adam. Çocuk gülüp yerine koştu. 

"Şimdi arkadaşlar," dedi Ayaz. 

"Çağatay Ergün benim çok yakın arkadaşım. İsterseniz, ve tabii uslu olursanız, belki onu sınıfımıza davet edebilirim."  Çocukların ağızlarından sevinç ve heyecan nidaları çıkmaya başladı. 

"Gerçekten mi öğretmenim?" 

"Evet! Lütfen davet edelim öğretmenim lütfen!" 

"Tamam tamam sakin, uslu olursanız dedim. Eğer bu ders yeterince uslu olursanız sonraki ders bir video çekip gelmesini isteriz." 

İçindeki Karmaşa / BxB (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin