Önceki bölümü atlamayın 😔
.
.
Pisi: Çınar
Neden bugün durgundun
Moralin bozuk gibiydi
Her şey yolunda mı?
İyi misin
Ağlıyorsun-|
Duyuyorum seni-|
Endişelenmeye başlıyorum
Ne olur görünce bana mesaj at
Bir sıkıntın varsa bana anlatabilirsin
Sana yardımcı olurum
Çınar iyi misin
Çınar: Pisi
Değilşm
Daysnamıyprum artıl
Swn haklıtdın
Dedipin hwr şeyde hsklıydın
Her şye çok ağır geliypr
İnkdr etmwyecrğin
Yardşma ihtiyacım vsr
Yardımına ihtiyacım var
Pisi: Çınar
Aşağı in
Yanına geleceğim ve sana yardım edeceğim
Ara sokağa gel tamam mı?
.
.
-Düz Yazı-
Batuhan üstüne siyah kapüşonlusunu giydi, maske ve gözlük taktı. Çınar onu tanımayacaktı bu şekilde. Ya da öyle düşünüyordu.
Yanına sadece telefonunu aldı. Çınar çıkmadan önce hemen evden çıktı ve hızla merdivenleri indi. Sonra ara sokağa gitti. Burada gündüz vakti bile kimse olmazdı. Hemen bir bankın yanına gitti ve orada beklemeye başladı.
Kısa bir süre sonra ayıcıklı pijaması ve kızarmış gözleriyle Çınar'ı gördü. Hemen yanına gitti ve kollarını etrafına sardı. Çınar başını omzuna gömdü ve kesik bir nefes aldı. Sonrasında da deminden beri tutmaya çalıştığı hıçkırıklardan biri ağzından firar etti. Batuhan'ın omzunda hıçkırarak ağlamaya başlamıştı. O adamın dediği şeyler aklına geldikçe daha çok ağlıyordu. Batuhan ise sesini çıkarmıyor, sadece ellerini saçlarında gezdirip güzel kokusunu içine çekiyordu.
"Anlatmak ister misin?" fısıldadı Batuhan yumuşak, güven veren bir sesle. Ağlamaktan nefes nefese kalmış olan çocuk Batuhan'dan ayrıldı. Kafasını yavaşça olumlu anlamda salladı. Batuhan'ın eli hala omzundaydı.
"Gel oturalım." dedi ve onu banka yönlendirdi. Oturdular ve Batuhan yanındaki çocuğa döndü.
"B-babam...Bana h-hasta olduğumu söyledi. Erkeklerden de hoşlandığım için ö-ölmem gerekmiş. Sonra bana a-annen..." yutkundu. Babasının söylediği bu şeyi kendine yediremiyordu. Dediği doğruydu ama inanmak istemiyordu.
"A-annen seni terk edip i-iyi yapmış dedi." ağlaması şiddetlenirken Batuhan ona tekrar sarıldı.
"Üç yaşındaydım ben...Üç... Daha çocuktum. Yanlış bir şey yapmamıştım bile. Neden istemedi ki beni? Neden?" Batuhan'ın omzundan ayrıldı ve ona baktı.
"Ben hasta değilim. Birine aşık olmak beni hasta yapmaz, değil mi? Hem ben seçmedim ki bunu, ben böyle olsun istemedim." Batuhan Çınar'ın gözündeki yaşları silerken,
"Değilsin tabii ki. Asıl senin gibi güzel birini üzdüğü için hasta olan o." dedi ve aşk dolu gözleriyle onu izledi.
"Ben çocukken hep ağlamamı söyledi. Ağlamazsam daha güçlü olacağımı söyledi."
"Ama sen çocuktun. Senin daha güçlü değil, güvende olman gerekiyordu. Korunman gerekiyordu." nazikçe yanağını okşadı.
"Annen konusuna gelince, senin bir suçun yok ki Çınar. Belki kendini anne olmak için yeterli hissetmemiştir. Belki de seni değil babanı istemediği için gitmiştir. Bunu bilemeyiz ve geçmişi değiştiremeyiz. Bir geleceğimiz olması için geçmişi geçmişte bırakmalıyız. Dertleri çözmeyi ve onlarla yaşamayı öğrenmeliyiz. Ancak böyle mutlu olabiliriz."
"Gerçekten mutlu olmak istiyorum Pisi. Ama, sonra bunu hak etmediğimi düşünmekten kendimi alamıyorum." dedi gözlerini kaçırarak. Ağlaması biraz durmuştu.
"Pisi,"
"Efendim hayatım?"
"Düzelt lütfen." dedi yalvarırcasına. Sesinde çaresizlik vardı.
"Neyi düzelteyim güzelim?"
"Beni."
.
.
Sıfır psikolojik bilgiyle nasıl psikolojik fic yazmaya çalışıyorum oynat bakalım
Yalnız cümleler o kadar alakasız ki
sen hiç köpek balığı gördün mü baba annen beni hiç sevmedi oğlum tarzı bi bölüm
Çınar artık dayanamayıp itiraf etti :( Yazık çok tutuyordu içinde minik kelebeğim
Oy ve yorum atarak beni desteklerseniz çok sevinirim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçindeki Karmaşa / BxB (✔)
Romance(Tamamlandı) 053***: Neden içindeki karmaşayı büyüleyici güzellikteki gülüşünle gizlemeye çalışıyorsun? (03.12.23 - boyxboy #1)