Önceki bölümü atlayanların saçına sakız yapıştırıyormuşum
.
.
Birkaç sözden etkilenip kendini öldürecek değildi Dünya, çok daha ağırını da yaşamıştı. Bardaktan boşalırcasına yağmur yağarken sokakta da yatmıştı, bayılacak kadar yorgunken deli gibi çalıştığı da olmuştu. Bu onların yanında bir hiçti, ama canını çok yaktığı da inkar edilemez bir gerçekti.
Hayatı zaten çok kötü gidiyordu. Dersleri iyi değildi, parası yoktu, hiç bir konuda yetenekli değildi. Arkadaşlarından başka onu hayata tutan hiç bir şey yoktu.
Şey, belki bir tane daha vardı.
Dünya hayatı boyunca birini sevip bir zayıf noktaya sahip olmayı reddetmişti. Çünkü ne zaman sevse kalbi hep kırılmıştı. Ne zaman güvense hep güveni paramparça olmuştu. Bir kez daha olmasına izin veremezdi, zaten yerle bir psikolojisinin bunu kaldırabileceğini düşünmüyordu.
Ama kendine engel olamıyordu, onu görünce içinde uyanan tuhaf hisse engel olamıyordu.
Sanırım aşık olmuştu.
Çünkü Doğukan'ın arabasının ona yaklaştığını görünce yaşadığı şaşkınlıkla karışık heyecanın başka açıklaması olamazdı.
Tam arkaya gidecekti ki Çınar ve Batuhan'ın yine yayıldığını gördü. O yüzden direk öne geçti ve Doğukan arabayı çalıştırdı.
Her şey normal gidiyordu ki bir anda,
"Çok güzel olmuşsun." dedi Doğukan. Böylece Dünya'nın onun yanında ilk defa feminen giyindiğini fark etmesine sebep oldu. Bunu duyduktan sonra kan Dünya'nın yanaklarında yer edinmişti bile. Kafasını cama çevirdi ve dışarıya baktı, çünkü Doğukan'a bakarsa utançtan gebereceğini düşünüyordu.
"T-teşekkürler." Doğukan yan gözle ona baktı ve gülümsedi. Bunu görünce Dünya'nın nefesi kesildi. Adete cennette gibiydi.
"C-camı açar mısın?"
"Tabii."
.
.
"Hazır mısınız?" diye bağırdı Tolga. Çağatay ve Ayaz'la buluşmuşlardı, onlarla gideceklerdi baloya. Şimdi ise yol boş olduğu için motorla yarışarak gideceklerdi. Bir motorda Çağatay, onun arkasında Ayaz; diğer motorda ise Orkun ve onun arkasında Tolga vardı.
"Hadi Tolga, geç kalacağız. Başlayalım artık." dedi Çağatay.
"İyi be. O zaman, bir, iki, üç, başla!" diye bağırdı Tolga ve başladılar. Orkun önde gidiyordu. Tolga onun beline sarılmıştı, Ayaz ise aynı şekilde Çağatay'ınkine.
Tolga arkasına baktı, onlar göremese de Çağatay'la Ayaz'a dil çıkardı. Sonra Çağatay'ın omzunun üstünden Ayaz'a bakıp bir şey söylediğini gördü. Ayaz da kafasını olumlu anlamda salladı ve Çağatay'a daha sıkı sarıldı. Sonra Çağatay Tolga'nın hiç beklemediği bir şekilde hızlandı ve on saniye içerisinde onları geride bıraktı.
"Oha! Orkun geçti bizi, bir şey yap!"
"Deniyorum gerizekalı!" Orkun bir hamle yapıp onların önüne geçmeye çalışsa da nafileydi, Çağatay bir anda çok hızlanmıştı.
Birkaç dakika sonra balonun yapılacağa salonun önündeydiler. Yarışı Çağatay'lar kazandığı için Tolga mızmızlanıyordu.
"Ya bence hile yaptılar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçindeki Karmaşa / BxB (✔)
Romance(Tamamlandı) 053***: Neden içindeki karmaşayı büyüleyici güzellikteki gülüşünle gizlemeye çalışıyorsun? (03.12.23 - boyxboy #1)