,,Myslím jsi že jsem mu padla do oka, celou noc se zdál být docela odtažený ale poté jsme si toho hodně řekli." Zasněně mi vyprávěla má kamarádka schůzi kterou měla s Lee JeNeem, a abych pravdu řekla já byla docela překvapená, Soo se ani trochu neostýchala se ho optat jako první, i když na to doslova čekala od té chvíle kdy se potkali, poté to nejspíše nevydržela a nakonec ho pozvala ona. Bylo jasné že se jí líbil, v jejich očích byli doslova amórek lásky, Lee JeeNo se však nezdal být vůči ní tak zaujatý, tedy doufala jsem že ano, přála jsem to své kamarádce, a chtěla aby byla šťastná jenže oba byli rozdílný a i když se jí líbil, nebyla ochotna praštit svojí kariérou a starat se tak o Yuri, znala jsem jí dobře, pohybovala se ráda v byznysu který měla.,,Byla bych ráda kdyby vám to vyšlo, avšak tentokrát tě varují já, pokud jsi ochotná vzdát se svého mladého já které miluješ pak ti s radostí budu přát jen to nejlepší, jenže pokud nejsi připravena vzdát se všech těch věcí ve kterých žiješ což jsou party, věčné skandály, tvá kariéra, nezamiluj se raději ještě více." Odvětila jsem dívajíc se jí do očí, mezitím co jsi vychutnávala ovocný koktejl který jsem jí připravila. Na malou chvíli to vypadalo jako kdyby o tom přemýšlela, což jsem byla ráda, Soo se pouštěla do věcích bez hlavě a rychle proto to také má vždy své následky.
,,Nemám na to snad věk?." Nadzvedla své husté obočí a já se zatvářila malinko nechápavě.
,,Cítíš se na svůj věk?." Nadzvedla jsem tentokrát své obočí já, vyčkávající na její reakci, a ona si tak poraženě povzdechla.
,,Jsem modelka tohle ke mě patří, byznys mě živí dělá mě to tím kým jsem." Rozhodila rukama vysvětlující mi to jako kdybych se jí to právě teď sama nesnažila vysvětlit.
,,V tom případě si nemyslím že je pro tebe Lee JeeNo vhodná partie, potřebuje někoho kdo se bude moct postarat o Yuri, a ty potřebuješ někoho-." Snažila jsem se najít vhodnou podstatu abych jí neurazila, svými velkými kukadly tak na mě hleděla vyčkávající co řeknu a to mě malinko znervóznilo.
,,Kdo se smíří s tím kým jsi." Dodala jsem trochu nejistě a poté se nevinně usmála, její obličej však vypadal sklesle a zamračeně proto jsem se raději usmívat přestala.
,,Třeba se do té role nevlastní maminky a vhodné ženy dostanu." Vyhrkla ze sebe snažíc se tak přesvědčit sami sebou.
,,To nevím ale zkusit to můžeš." Navrhla jsem a napila se tak svého jahodového koktejlů, který byl vážně dobrý. Nehodlala jsem jí to dál vymlouvat, je dospěla a musí vědět co sama chce, a pokud jí to vyjde budu jen ráda.
,,Navíc co ty a ta jeho sestřička?." Odbočila od témy, a mě se tak vybavil poslední incident mezi mnou a Shannon, od té doby jsme spolu nehovořili a co se týče mého bratra toho jsem sice vydala ve firmě ale zdálo se že je uražený i za ní, přitom bych měla být já ta které se to mělo dotknout.
,,Od té doby jsme spolu nebyli v kontaktu, nežádám omluvu jen by se nemusela chovat dotknutě ona když to mám být já." Přiznala jsem popravdě s vážnou tváří, mrzelo mě to, měla jsem Shannon ráda, ale její slova mě mrzeli dotklo se mě to co si myslí.
,,Raději změníme tému, jak bylo v Belgii?." Otázala se se zvráceným ušklebkem což mě rozesmálo. Ten čas strávený v Belgii byl naprosto dokonalý, konečně jsme měli pro sebe nějaký čas, nebyl zde nikdo jiný jen my dva. Žádné problémy, či situace, cítila jsem se po dlouhé době skvělé, a proto mě mrzelo že to tak rychle uteklo, nicméně se hodláme to krásné místo navštívit znovu.
,,Belgie je opravdu krásná..konečně jsme měli čas pro sebe, opravdu mě překvapil když se tak zjevil." Řekla jsem s neskrývaným úsměvem, bylo to milé překvapení.
ČTEŠ
Don't leave me love | j.jk
Fanfiction-Pokračování příběhu The teacher Is my love² Manželství, je občas bloudění temnou tmou, temným tunelem ve kterém na konci naleznete světlo které vás navede na správnou cestu. Vracím se ke dni kdy jsem do prázdnoty říkávala jednou chci být zadána, j...