Medya:miraç ve ayşen
Şu an ayşenle yılmaz ailesinin yanına gidiyorduk..
5 dklık yolumuz kalmıştı heyecanlıydık ikimizde ben bunu ne kadar saklasansa benim aksime ayşen saklamıyodu açık açık belli ediyodu.Ben ne kadar heyecanlıysam bi o kadar da
Endişeliydim kardeşim için endişeliydim
Kendim için endişeliydim.Yılmaz ailesi:
Yüksek bir motor sesi gelmişti hepimiz oraya döndüğümüze merakla bu kim diye bakıyoduk kaskını çıkarmadan arkasındaki kızın inmesine yardım etmişti kaskına çıkarancı oğlumuz miraç olduğunu görmüştük.
Ne yani bizim oğlumuzun motorumu vardı?
Amma da havalı gözüküyodu.
Bize doğru telmeye başlayınca hemen kendimizi toplamıştık."Baba motoru da çok güzelmiş"
"Evet oğlum."
"Cihan bey." Ne diye baba demiyoduki? Neyse zamanla der.
"Miraç oğlum hoşgeldin sende ayşen kızım hoşgeldin."
"Hoş bulduk cihan bey. E teşekkür ederim bu arada"
"ne demwk oğlum"Miraçtan;
Bu adam bana her oğlum dediğinde nedense içim bi güzel oluyo.
⭐️Salak çünkü sana kimse oğlum demediği için böyle oluyo
Salakmısım iç ses sen beni üzmekten başka birşey bilmezmisin
⭐️Doğrular miraçcım doğrular
Siktr git iç ses bidaha benle konuşma
✨(Bu da işte benim iç sesimdi)
Müge hanımın seslenmesi ile ona dönmüştüm "hadi o zaman artık gidelim uçak bizi bekliyo" uçakmı lan ben bilet almadımki? "E müge hanım ben bilet almadım ki nasıl binicem?"
Diğer abi bozuntuları gülünce onlara dönmüştüm ne diye gülüyolardı la
Onlara hayırdırsındar kaş göz yapınca atahan konuşmuştu "görüceksin benim saf kardeşim" saf kardeşimmi ne dio lan bu yaşı benden büyük ama vücut yapılrımız birbirine benziyodu."Saf kardeşim derken?" Lodos gülünce daha çok sinirlenmiştim birşeyde demiyodu sadece gülüyodu psikolojisi bozuk diye düşünmeden edemedim.
Benim sert bakışlarımı görünce susmuştu.şükür yani bi zahmet bencede sussun. O sırada sesi baya bi ince biri konuşmuştu bu kimdi la? Sesin geldiğini yöne bakınca müge hanımın tam bacağının dibinde olan kız konuşmuştu.
"Eee şey ben sana abi desem kızarmısın?" Lan bu neydi böyle çok tatlıydıı ben buna nasıl kızayım ki? Hem bı bana çok masum bakıyodu.
"Tabikide diyebilirsin merak etme kızmam balım" has siktir ayşen ln ayşen balım dememeliydim şu an aşırı korkuyodum ayşene bakmaya.
Bi anda herkes gülmeye başlayınca anlamamıştım neye gülüyo la bunlar
Onlara bakdığımda ayşenle bana bakıp gülüyolardı o sısa ayşene bakınca beni yicekmiş gibi bakıyodu..."Ee aşkım balım güzelim ayşenimmm ben öyle demek istemedim canımm" herhalde kurtarmıştım paçayı. "Sonra görüşücez canım abim" öldürücekmiş gibi bakıyodu.
Cihan bey konuşmuştu "yanlız daha fazla burda durursak geç kalıcaz"
"E o zaman siz arabayla gelin bizde ayşenle motorla gelelim." Ayşen oflamıştj büyük ihtimalle motorla gelmek istemiyodu ben hız yapınca korkuyodu bende hız yapmadan duramıyodum. "E cihan bey acaba ayşen sizinle gelse olurmu?" Ayşene bakınca öutlu olmuştu."Tabikide gelebilir o zaman şöyle yapalım ben müge ayşen ilkim gidelim diğerleride atahanın arabasıyla gitsin." Hepsi tamam diiyp arabalara binmişti o sırada bana dönüp cihan bey "oğlum antalya havalimanında bulaşalım dikkaetli git çok hızma yapma bizdende çok kopma" endişwli gibiydi "tamam cihan bey sizde dikkatli olun"
Yola koyulmuştuk çok hız yapmadan gidiyodum ama artık hız yapmam lazımdı hiç bana göre değildi zaten tünelden geçiyoduk tünelin sonuna kadar hız ypasam birşey olmazdı hız yapmıştım yanlrından 2 saniyede geçince hepsinin gözleri anında beni bulmuştu.
Emreden;
Yanımızdan hızlıca geçmişti tünelde motorun sesi yankılanıyodu bne korkmuştum bu hıza ama ondan gram korku yokdu."Ayabii gördünüzmü nasıl geçtii yanımızdan çok havalıydı videsonu çektim." Heyecanlı bir şekilde konuşan ayberke dönmüştüm. "Evet abicim haklısın" konu kapanmıştı daha da kimse konuşmamıştı.
Miraçtan;
Tünelin çıkışında onları bekliyodum 5 dklık yolumuz kalmıştı havalimanına. Onları görünce motoru çalıştırıp yanlrına gitmiştm. Bana bakıp tebessüm etmişleri bende ne kadar tebessüm etmek istesem etmemiştm ağırlığımı koycaktım.Gelmiştik şu an da onlr ait olan uçağa ağzım açık bakıyodum lan uçakları vardı uçakları tahmin ettiğimden de zenginlermiş be. "Ağzına kapat saf kardeşim sinek kaçmasın" bu adamın derdi neydi benle uğraşıyodu göz devirmiştim sadece o da bu halime bakıp sırıtmıştı.
Atahandan;
Tahmin ettiğimden daha çok sevmiştim miraçı onla uğraşmak çok hoşuma gidiyodu ona her saf dediğim zaman sinirleniyo fark ediyodum ama napim hoşuma gidiyo gıcık etmek.Ne de olsa abiler kardeşlerini sinir etmek için vardır.
Miraçtan;
"Ee oğlum beğendinmi uçağı?"
"Valla beğenmek az kalır" gülmüştü bu dediğim şeye.
Müge hanım konuşmuştu "oğlum açmısım bak açsan söyle birşeyler hazırlatalım sana yoksa uykunmu geldi uçakta uyuyabilirsin" hızlı hızlı konuşması ile hem şaşkınca izlemiştim hemde içten içe mutlu olmuştum ilk defa biri beni düşünüyodu.
"Aç değilim müge hanım uykumda yok merak etmeyin"
"Ay tamam oğlum ben bi heyecanlanmıştım da ondan öyle hızlı hızlı konuştum" gülmüştük bu haline o da en sonunda dayanamayıp gülmüştü.Uçağa binmiştik hepimiz ayşen ile ilkim çok iyi anlaşmışlardı hatta şu an dedikodu yapıyolardı müge hanım uyuyo cihan bey ise karısını izliyodu bu adam gerçekten aşıkdı karısına atahan emre ve ayberk sphbet ediyolardı ben ise öyle dışarısını seyrediyodum.
"Ay durun şu videoyu izleticem sana" ayberkin heyecanlı heyecanlj konuşması ile ona dönmüştüm ve videosu la. O da benim anlmaz bakışlrımı bakıp anlamış olucakki açıklama yapmıştı "hani sen tünelden hızlı hızlı geçtin ya o video seni çekmiştimde dur sanada izletem"
Böyle durumlarla çok sık karşılaşıyodum alışmıştım. Ayberkin dediğine kafa sallamıştım sadece hemen video açıp izletmişti bana.
Video👇
Not: galerimden ekleyemediğim için youtubeden bulmak zorunda kaldım istediğim gibi çıkmadı video siz şarkı olmadan bide etrafı tünel olarak görünnn🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAÇ (yılmaz) KARIŞTIRALAN BEBEK
Teen Fictionİlk kitabım yazım hataları uyumsuz cümleler falan olabilir!! {karıştılan bebek hikayesi ama değişik olucak klasik hikayelerden olmucak (inşallah olmaz) ]