Arkadaşlar kitabı değiştiricem az yani hani aile kurgusu ya hep aile aile yapmıcam alsiyon falan getircem.
————————Okuldan çıktığım gibi veysel abinin yanına gitmiştim. Sonuçta kardeşimi kurtarmıştı yüz yüzüyken teşekkür etmem gerekiyodu.
Gitmeden önce eve uğrayıp motoru alıp gitmiştim. Üstümü bile çıkarmadan yola koyulmuştum.
Veysel abinin yerine geldiğim zaman benim adamlarımı koyduğunu görmüştüm.
Adamlarım dediğine bakmayın git gel git gel tanıdıkları için adamlarım diyodum.
"Oooo miraç aslanım hoşgeldin."
"Hoşbulduk abi nasılsınız."
"İyiyiz sen"
"İyiyiz sen"
İkiside aynı anda diynce komiğime gitmişti."Lan vallaha değişmemişsiniz herşeyi aynı anda söylüyonuz." Dediğime gülmüştüler.
Ben de vakit kaybetmeden hemen geçmiştm.
Tabi o sırada da tanıdıklarıma selam verip konuşuyodum.
Veysel abinin kapısına geldiğim zaman kapısını tıklatıp girmiştimm.
Girdiğim gibi veysel abi konuşmaya başlamıştı.
"Şükür kavuşturana oğlum kameraları kontrol ediyodum seni gördüm mübarek herkesle konuşa konuşa geldin benden çok tanıyosun insanları." Gülmüştüm. Haklıydı adam
"E o kdr git gel git gel tanıştık artık."
Gülmüştü yalandı çünkü hep okuldan kaçtığım başıma belalara soktuğum için hep veysel abinin adamları buluyodu beni."Tabi tabi." O sırada fark ettiğim şey arasda burdaydı.
İki olmuştu. Ne ikisi üç olmuştu birde okuldan kaçtığım zaman da karşılaşmıştık.
Ama bunu tabikide veysel abi bilmiyodu.
Aras bana kafa selamı verince bende ona kafa selamı vermiştim.
Veysel abi konuşmuştu "geç otur aslanım."
Arasın tam karşısına oturmuştum."Abi ayşen?"
"Aslanım ayşen bir kaç saatte gelicek ama."
"Ama ne veysel abi?" Endişelenmiştim."Aslanım sakin ol. Ayşen gelicek gelmesine ama senle kalmıcak o it herif polis zoruyla alır senden yerin yurdun belli güvenlik acısından benim ayarladığım yerde kalcak rahat ol." Ne kadar ayşen gelicek diye mutlu olsamda bende kalamayacağını öğrenince üzülmüştüm.
"Peki abi. Ama nerede kalıcak adresini söylermisin." Veysel abi yetinde dikleşmişti.
"Hayır aslanım söyleyemem kusura bakma it herif peşine takılır senin o takılmasa bile adamları takılır yerine söylersem sen duramassın kesin gidersin."
"Ama abi ne olur ne olmaz söyle sen genede."
"Miraç. Hayır aslanım birtek telefondan konuşabilirisniz." Oflamıştım.O sırada telefonum çalmıştı.
Arayan koray abiydi.Koray kimmi? Sokak dövüşlerinin başı.
Kafamı kaldırdığım zaman veysel abide arasda bana merakla bakıyodu.
Veysel abiye söz vermiştim onla görüşmeyeceğime dair ama sözümüde tuttum nedense 7 ay sonra şimdi gene aramıştı.
Nedenmi veysel abi yasaklamştı onu da anlatayım. Gene bi sokak dövüşünde karşıma bende 5 kat daha güçlğ bi adam çıkartmışlardı adamın tek yapmadığı şey kellemi söküp atmaktı o derece dövmüştü beni. Bunu veysel abide öğrenince delirmiş ve yasaklamıştı bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAÇ (yılmaz) KARIŞTIRALAN BEBEK
Novela Juvenilİlk kitabım yazım hataları uyumsuz cümleler falan olabilir!! {karıştılan bebek hikayesi ama değişik olucak klasik hikayelerden olmucak (inşallah olmaz) ]