11.bölüm💝

696 44 6
                                    

Hikayeye başlamadan önce neden bu kadar geç bölüm attığımı söyliyim tatile gidicez işte onun hazırlıkları falan var alışveriş işleri falan bi de nedense çok üşengeçliğim vardı bu hafta neyse başlayayım hikayeye.
Sizleri seviyomm götlerini yediklerimm muckkk😻😽

——————————
Sabah zar zor olsada kahvaltı yapabilmiştik. Nedenmi zar zor?
Yok neden atahanla yatmışımda onlarla yatmamışım kavgası yapıyoduk.

Şu an ise kahvaltılrımız bitmiş salonda oturuyoduk annem ve babam kahve içiyolardı diğerleride işte takılıyolardı.

"Abişşşşş" ayşenin yanıma heyecanlı heyecanlı gelmesi ile kafamı oraya çevirmiştim.

"Efendim güzelim?"  Ona güzelim diyince çok mutlu oluyodu. "Şeyy ee bizz ayşenle dışarı çıksak olurmuuuu?" Bana yavru köpek bakışlrını atıyodu şimdi ben buna nasıl hayır diyeyim ki?

"Tamam ama telefo-" lafımı kesen ayşenin konuşması olmuştu. "Tamammm biliyorum telefonumu açık tutucam tanımadıklarımla göz teması bile kurmucam birşey olursa ilk seni arıcam biri bana seni sorarsa bilmiyorum diyip seni arıcam."

Evet nedenmi beni sorduklarında böyle cevap vermsini istemiştim. Çünkü motor yarışları yaptığım için genelliklede yendiğim için intikam almak istiyolardı beni bulamayıncada nasl olduğunu bilmeden ayşene kadar bilgilerimi öğreniyolardı.

Şu an annem babam abilerim bana ayşenin son dediği şey ile ne alaka bakışlarını atıyolardı. Ama şu an açıklamak hiç istemiyodum bende takmadım.

"Aferin güzelimi. Ee ilkim nerde?"
"Ya o şey zaten izin almış dün hazırlanmaya gitti odasına hatta bende gidiyorumm."
Gülmüştüm bu haline. 

Ayşen gidince babam konuşmaya başlamıştı. "Oğlum seninle birşey konuşmak istiyoruz." Şimdi ne konuşcaklardıki ya?
"E tabi konuşalım."
"Oğlum biz senin motorla yarışlara katılmanı istemiyoruz çok tehlikeli başına birşey gelebilir annen zaten motora bile kar-"

Ne diyo ya bunlar? Bi de yarışları bırakcakmışım artık dayanamadığım için lafını kesmiştm aslında birinin lafını kesmeyi hiç sevmem ama bana bunu mecbur bıraktırmışlardı.

"Öncelikle sözünüzü kestiğim için kusura bakmayın. Ama artık dayanamadım bakın cihan bey haklısınız her anne baba doğal olarak istemez böyle birşeyi ama ksuura bakmayın benim yarışları bırakmam gibi bi niyetim yok ben ordan para kazanıyorum şimdi diceksiniz ben verirm oğlum falan ama siz verseniz bile ben istemem hem zaten ben bu yarışlara param oldupu halde katılıyorum eğlencesine artık benim için bu hobi haline geldi kusura bakmayın yarışları falan bırakmıcam."

Bence iyi oldu saygımıda koruyarak konuşmuştum. Anneme baktığım zaman gözleri dolmuştu neden dolmuştuki anlam veremedim. Babama baktığımda bana hayal kırıklığı ile bakıyodu emre ve ayberk ise heyecanlı heyecanlj izliyolardı atahan ise bir boğa gibi kızgın bakıyodu.

Tahmim ettiğim gibide atahan konuşmuştu. "Biz senin büyükleriniz miraç biz ne dersek o bizi dinlemen lazım motor kullan ama o yarışları bırak biliyoruz onların normal yarışlar olmadığını tehlikesinide biliyoruz bırakıcaksın.!" Evet haklıydı normal yarışlar değillerdi sırf yarışlar zor olsun diye yollara iğne ateş falan atıyolardı.

"Ben 18 yaşından büyüğüm atahan. Kendi kararlarımı verecek yaştayım ben o yarışlra katılcam ne olursa olsun hatta yarın yarışım bile var siz ne kadar istesenizde istemesenizde katılcam o yarışlara."

MİRAÇ (yılmaz) KARIŞTIRALAN BEBEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin