20.bölüm🥸

474 31 20
                                    

Arkadaşlar başlamadan önce brşley dicem hani şey yapuyolar şu kdar oy yorum vb olmadan bölüm yok diye sizce bende öyle yapayımmı?
AY BU ARADA VARYA BANA İLHAM PERİLERİ GELDİ ÇOK GÜZELL ŞEYLER OLUCAK MAFYALAR FALAN GİRCEK AY MÜKEMMEL OLUCAKK. 
——————
Atahandan;
Dün nedense gene aynı kıskançlık duygusuyla miraçı kıskanmıştım hemde kardeşimden olucak gibi değil.

Havuzda o kadar yakın olunca dayanamamıştım.

Tabikide kıskandığımı belli etmeden onları gzüel bi uyuraıyla havuzdan çıkartmıştım.

Sonrada dayanamayıp kendimi miraçın odasında bulmuştum.

Hiç beklemediğim bir şekilde karşılaşmıştım. Miraçın üstü çıplaktı ne kadar oraya bakmamaya çalışsam da gözlerim buna izin vermemişti oracıkta onu yatağa atmak istemiştim.

Neyseki kendimi tutmuştum.

Miraçtan;
Sabah olmuştu bugün ayrı bi enerjim vardı sanki herşeyin çok güzel olucağını hissediyodum.

İki gündür baş ucumda durupds hiç açmadığım telefonuma bakmayı karar vermiştim.

Açtığım gibi zibilyon tane mesaj arama vardı.
Ama bi dk? Aramaların arasjndan hiç beklemediğim birinin adını görmüştüm.

Hemen aklıma gelen şeyler ile öyle birşey olamacağına kendimi inandırmaya çalışmıştım. 

Arayan kişi üvey babamdı yani ahmet.

Hemen geri aramıştım yattığım yerden hemen kalkmıştım.

Çalıyo.. çalıyo... ama açmıyo.
Bunun stresi ile hiç yapmadığım şeyi yapıp sabah sabah sigara yakmıştım.

Aradan 5 dk geçince üvey babam aramıştı.
Bitmiş sigramın yerine hemen birini yakıp aramayı açmıştım.

O lanet adamın sesini duymuştum. 
Güçlü olucaktım ona daha da güçlü olduğumu göstercektim.

+"Alo miraçcım neden telefonlarımı açmıyyosum bakayımm sen"
-"uzatma söyle neden aradın?"
+"sencede belli değilmi neden aradığım?"
-"tahmin ettğin şey olmucak."
+"aa ama hiç olurmu ben biricik kızımı özledim onu yanımda istiyorum"

Artık sinirlenmeue başlamıştım ard arda sigara yakıyodum sesimde artık daha yüksel çıkıyodu.

-"Bana bak ahmet ayşen benimle kalıcak sende birdaha beni aramıcaksın duydunmu köpek."
+"miraç terbiyeli ol bakıyorumda yeni ailem terbiye verememiş sana. Neyse ben kızımı istiyorum yarın almaya gelicem kızıma süpriz yapyım dimi o da özlemiştir annesiyle ben çok özledim kızımı."

Alayla dediği şeye artık sesimi tutamayıp bağırmaya başlamıştım. 

-"KES SESİNİ LANET ADAM! Ayşeni almıcaksın ayşen benimle kalıcak ona da benimle aynı hayatı yaşatmanıza izin vermicem."
+"hmm öylemi miraç ney?"
-"aynen öyle"
+"o zaman bende yeni ailene senin ibne olduğunu zamanında yaptığın kafes dövüşlerini onlar yüzünden 3 ay hapis yattğını söyleyimmi?"

Anında buz kesilmiştim şu an rengimin attığını hissedebiliyodum.
Beni bunlardan vurucağını nasıl düşünemezdim ki?

Hapis yattığımı falan söyleyebilrdi ams erkeklerden hoşlandığımı söylese dünyam başımı yıkılırdı lisede bu yüzdne çok zorbalıl görmüştüm yetmiyomış gibi eski ailemdend e görmüştüm onlarjn çevresinden de şimdide doğal olarak korkularım vardı acaba onlrdamı bana eski ailem gibi davranırdı?

MİRAÇ (yılmaz) KARIŞTIRALAN BEBEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin