Ay sıkıntıdan kendi kitabımı okuyodummsonra içimden bu kitaba bölüm atmak geçti bende bare atayım dedim
——————Şu an siktğimin sabahına uyanmıştım. Nedenmi çünkü okula gidicektim.
Kahvaltı tabağımdaki zeytinle oynarken atahan konuşmuştu "miraç tabağınla oynama ye." Gene o baskıcı sesiyle konuşmuştu.
Tam konuşcağım sırada babam konuşmuştu.
"Miraç."
"Efendim baba?"
"Bana müdür birşeyler söyledi." Gene ne yaptım da söyledi
"Ne dedi?"
"Okuldan kaçmışsın"
"Hee evet ya bazen öyle aksiyonlarım var."
Çok rahattım
"Oğlum birdaha olmasın lütfen." Atahanın kime çektiği belli olmuştu.(Kısa bi araa; daha aktif olmaya çalışıcam)
"Peki baba birdaha olmaz" tabikide içimden yaw he he diye geçiştirmiştim.
O sırada telefonum çalmıştı.
Arayan arasdı. Bi afallasamda kesin ayşen için aradığını düşünüyodum.
Telefonum çalınca tüm dikkatleri ben olmuştum.
"E ben konuşup geleyim." O sırada annem konuşmuştu "oğlum özel değilse burda konuş rahat ol" el mecbur kabul etmiştim.
M:alo ?
A:miraç benim aras.
M:biliyorum aras. Noldu neden aradın
A:hiç öylesine merak ettim bi yaramazlık yapıyomusun diye
M:ha ha ha ! Ne komikti anlatamam
A:okula gitmedin mi ?
M:daha var
A:tamam adresi at ben bırakıcam
M:sebep hem ne gerek var
A:güvenmiyorum ondan zaten okulun her tarafına adam dikicem bi tane kaçmaman için
M:oha oha abartma aras.
A:bize bunları yaptıranlar utansın
M:boş yapma aras
A:neyse tamam hadi at adresi gelicem
M:gere-
A:miraç.
M:tamam aras tamam———
Arasın beni okula bırakmasıyla gergin bi sabah yaşanmıştı. Aklı hala katılcağım dövüşdeydi. Yok işte 2 dk da hallerdermiş kaşım bile kanamadan iş hal olurmuş falan filan anlamadığı bi nokta var. Ben dövüşmek istiyodum? İçimde anlam veremediğim bi duygu vardı ve bu duygusu dövüşerek atabilceğime inanıyodum.Şu anda matematik dersindeydik ben ise kafamı sıraya koymuş uyuyodum. Uyurken bi bağırış sesi duymuştum. "Miraç ! Kalk hemen her ders uyuyosun! Bıktım senden babanın okulu diye bu rahatkık biliyorum ben ne bu şımarıklık ye-" lafını kesen bendim ne diyodu bu hoca?
"Hocam ne diyosunuz Allah aşkına ya sabahın 8'nde okul olursa tabi uykumuz olcak napalım hem birdaha bana o cümleleri kurarsanız o zaman size gösteririm babamın okulunu." Sesim sonlarada gereğinden falza sert çıkmıştı.
Hoca tam birşey diyecekken zil çalmıştı hocaya sırıtıp "A bakın zil çaldı" diyip hocanın demesine izin vermeden sınıftan çıkmıştım.
Şu an da kantinde bizim ekip toplanmış tıkınıyoduk. Yani onlar tıkınıyodu ben değil dövüşe çıkıcaktım şu aralar sağlıksız şeyler yiyemezdim. Bunu fark eden arda konuşmuştu "lo miraç sen niye birşeyler yemiyon?" Egolu bir şekilde konuşmuştum.
"Abiniz bu karın kasları boşa yapmadı sağlıklı besleniyo." Sırıtmıştım.Ardından mehmet konuşmuştu "yalana bak iki gün öncesinde 2 dürüm 2 sosisli 1 ayran 1 kadife tatlısı yemişti götümün sağ takyesine bak sağlıklı besleniyomuş." Ağzım açık izlemiştim. Ne yani bu adam benim ne yediklerini hesap ediyodu? Sonra aklıam gelen ieyle sırıtmıştım.
Bana söz vermişti sana ymeke ısmarlıcam diye bende o gün ısmarlamsını istmeiştim.
Efe konuşmuştu "lan oğlum sen işsizmisin nasıl hatırlıyon bu kada şey yediğini?" Mehmet bu sefer dertli dertli konışuyodu."Şerefsize verdiğim sözü tutam dedim adam beni batırdı götüme de yediklernin fişi kadar kazık girdi ondan dolayı unutmam imkansız." Bunu demesiyle mehmet hariç hepimiz anırmıştık.
Tüm kantin bize bakıyodu biz anırmaya devam ederken mehmette dayanamayıp bize eşlik etmişti.
Gün böyle güle oynaya bitmişti. Şu an evimizde olan spor salonuda 2 gün sonra olan dövüşe hazırlanıyodum." Odanın kapısı açılınca içeri girene bakmıştım tabiki de atahandı bu aralar götümden ayrılmak bilmiyodu.
İkimizde konuşmayıp 1 dk boyunca birbirmize bakmıştık sonra da sıkılmış olcakki atahan konuşmuştu "seni ilk defa burda görüyorum spor yaptığını bilmiyodum.." aniden ağzımdan çıkmıştı.
"Yapmıyorum ya zaten 2 gün sonrasına hazırlanıyorum." Sonrsdan dediğim şey ile kendime güzel bir küfür saydırmıştım ağzımın içinden.
"Ne? 2 gün sonra ne varki?" Şimdi sıçtık sıvadık. Aklıma gelen yalan ile sırtımıştım "ya okulun futbıl takımına seçildim de onun için hazılrnıyorum dinç olmam lazım sonuçta 2 saat topun peşinden koşucam." Bence gayet güzel bir yalandı.
Bana bi kaş saniye bakıp konumuştu "iyi bare çalış bakalım. İkimizde yetecek kadwr alan var ona göre çalış." Kafa sallamıştım rahatlıkla sonuçt yalanmını yemişti.
Ama inşallah babama demezdi.
1 saat sonra ben yoruldupumu döyletip odama çıknıştım. O daha spor yağacağını söyleyince daha fazla rahatsız etmemke için çıkmıştım.Telefonuma mesaj gelmişt tahmin edin kimden evet arasdan çocuk beni sakmıyo ki?
Aras;
Miraç?Miraç;
Efendim aras?Aras;
Naber,nasılsın?Miraç;
İyiym sen nasılsınAras;
Bende iyiyim. Bana şu
Dövüşceğin yerin konumu atsanaMiraç;
He erkenden atayımda
Git adamın borcunu öde dimiAras;
Tamam aklımdan geçti ama
Bana güvendiğin için öyle
Birşey yapmıcam ayrıca
Unutma ben mafyayım bulmam
Saniyemi almaz ama insanlık
Yapıp senden istiyorum.Miraç;
Doğru ya mafyaydın sen
Şansıma tüküreyimAras;
Şansına tükürme gülüm
Konum istiyorum.Miraç;
Konum-
Al oldumu?Aras;
Evet oldu.Miraç;
Başka birşey yoksa
Gidiyorum.Aras;
Dur var!
Miraç;
He ne var söyleAras;
Ne varki konuşmak için yalan
Attım o da olmadı (gönderilmedi)
Ee okulun nasıl geçti?Miraç;
Aras siktir gitAras;
Tamam be.Arasla olan saçma sapan konuşmamızdan sonra biraz dinlenmek için gözlermi yummuştum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAÇ (yılmaz) KARIŞTIRALAN BEBEK
Ficção Adolescenteİlk kitabım yazım hataları uyumsuz cümleler falan olabilir!! {karıştılan bebek hikayesi ama değişik olucak klasik hikayelerden olmucak (inşallah olmaz) ]