30 dklık yolculuğumuzdan sonunda gelmiştik lunaparka.
Ama arkamı dönmemle şok olmam bir olmuştu. Nedenmi şok olmuştum?
Çünkü ilkimin eli ayağı titriyo.
"İlkim? Noldu sana abicim." İlkim hala titriyoken zar zor konuşmuştu.
"Ne mi oldu ne olmadıki abi hani hız yapmıcaktın motordan korktuğumu söylemiştim ama hız yaptın sen dönüştü senle gelmicem tek gidicem takti tutucam senle gelmicem görüceksin." İlkimin hızlı hızlı konuşmasına gülmüştüm ama napim çok tatlıydı ve çok komikti."Ay tamam abicim özür dilerim söz bidaha hız yapmıcam." "Tamam abi affettim"
Gülmüştüm.
"Hadi gel bakalım bilet alalım."
"Tamam abişş"
Omzuna kolumu atıp kendimi çekip bilet almaya doğru gitmiştik.yılmaz evi:
Ayberkin konuşması ile ev o sessizlikten çıkmıştı. "Vay be ben hala şoktayım şu an miraçla ilkim dışarı gezmeye gittiler"
"Vallha ben ilkimle miraçın böyle anlşmasından çok mutluyum." Bu sefer konuşan emreydi "valla baba ama burağıda iyi dağıttı ha." Burağın burnunu kırdıktan sonra hastaneye gitmişlerdi annesi ve burak cihan neden gitmedi derseniz müge gerek olmadığını söylemişti."Şşt sakın burağın yanında bunları konuşmayın daha çok sinirlenir somra bu iki canavarı tutamayız." Bu sefer konuşan atahan olmuştu. "Baba bu böyle olmaz konuşalım burakla az dilini tutsun çocuğa karşı bu kini neyse artık çözsün bi zahmet."
"Haklısın oğlum valla bi gelsinlerdi konuşuruz."Bunu dediği an zil çalmıştı çalışanı kapıyı açınca burakla müge gelmişti.
"Burak oğlum nasılsın acıyomu hala?" Salondaki herkes burağa bakarken burak kimseyi umursamadan odasına çıkmıştı."İyi iyi kırılmış burnu 1 2 haftaya düzelirmiş bi kaç ilaç falan verdiler o kadar" anneleri bunu diyip kendini koltuğa atmıştı.
10 dkdır kimse konuşmuyodu adeta ölüm sessizliği gibi birşey olmuştu bu sessziliği bozan tabikide ayberk olmuştu. "Eee şey yapalımmı miraçın instagramına bakalımmıııı??" Ayberkin hevesle söylemsi ile aile onaylamıştı.
(Bundan sonrası instagram bölümü arkadaşlar.)
35.751 beğeni 23.342 yorum
@miraççs21:tünelde gazlamak kadar güzel bir şey yok🏍️@esraiişte:bu çocuk kadar yakışıklı biri yokk.
@burakişte:kardeşim dikkat et geçen seferki gibi polsilere yakalanma.
@anonim:aşkım evlenekmiiii
@ezgiiiiii23:o kadar dmden yazıyorum cevapmı versen artık(Ve birdünya bunlarla ilgili mesajlar yazmaya üşendim)
"Oğlum aynı babası gibi karizma" cihanın dediği şeye herkes gülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAÇ (yılmaz) KARIŞTIRALAN BEBEK
Ficção Adolescenteİlk kitabım yazım hataları uyumsuz cümleler falan olabilir!! {karıştılan bebek hikayesi ama değişik olucak klasik hikayelerden olmucak (inşallah olmaz) ]