Hızlı geçicm buraları
1 hafta sonra~
Yılmaz ailesi
Cihandan:
1 hafta önce öğrendiğim gerçekle hepimiz yıkılmıştı bu gerçek ise emrenin gerçek çocuğumuz olmadığını öğrenmiştik ve ardından ise bebeklerin karıştığını öğrenmiştik. O 1 hafta içinde gerçek çocuğumuzu bulmuştuk.Antalyada yaşıyomuş ailesi ile
1 dk lan ne ailesi üvey ailesi ile gerçek ailesi kapı gibi burdaydı.Aman neyse. Şu an ise cümbül cemaat bize özel olan uçakla antalyaya gidiyoduk. Çünkü gerçek oğlumuz bizi sikine bile takmamışdı bizde el mecbur ikna etmeye gidiyoduk.
Miraçtan;
'Ayşennnn verrr lan o tişortümüü' evet bide bu cadıyla uğraşıyodum. 'Yaa hayır abi vermicem bu çok havalı bir tişört' 'ya SABIR VERSENE KIZIM BEN GİYİCEM BENN' adeta kükremiştim ama tabi karşımda beni takmayan birini görmem daha da sinirlendirmişti. 'Ohh banane vermicemm' 1 adım ayşene yaklaşmıştım 'heyy durr ln dur gelme üzerime katill' onu dinlemeyip yürümeye devam etmiştim 'eğer bir adım daha yaklaşırsan yırtarım bak vallahi' bok yırtardı alayla gülmüştüm 'sıkar canım o hele bi yırt seni bu mahallede at gibi koştururum'Ve işte o ses..... çartttt yırtmıştı evet YIRTMIŞTI 'LAN AYŞEN KAÇ BENDEN KAÇ ECELİN OLUCAM KZIIM O TİŞÖRT NE KADAR PAHALI SEN BİLİONMU HE!!' karşımda alayla gülen yüzle bıkkın bir nefes verniştim bu kız neden takmıodu beni 'demiştim abicim oh bana-' lafını kesen şey bakışlarımda ben ona ne demiştim seni at gibi koştururum demiştim yüzümden anlamış olucakki hemen dış kapıya doğru koşmuştu hemen arkasından bende koşmuştum sitede dört dönerken bağırmayıda eksik etmiyodum 'KAÇMA YAKALICAM LAN AYŞEN AĞZINA SIÇICAM SENİN KIZIM' 'ahahhahaha hahaha bana yetişemionkii ahahha'
Bu iki manyak koştururken onları izleyenden habersizlerde. Tahmin edin kim izliodu tabikide yılmaz ailesi bu görüntüye hem gülüp hemde şaşırıyolardı.
Ayşen o sıra yere düştüğünde hemen miraç yanına gitmişti 'iyimisin güzelim biryern acıyomu gel bakam ay dizin kanıyo ama dur seni kuçağıma alayım şimdi yürümekte zorlan-' 'ay abi bi sus motorun soğusun ben yoruldum vallah ne bu çene ama istersen taşıyabilirsin tabi buna hayır demem.'
'Gel baş belası' kuçağındaki kızla eve giderken yılmaz ailesini görmüştü neden onlara bakıyolardı hepsi miraç onlara hayırdır gibisinden kaş göz yaparken karşıdan ses gelmişti.
'M-miraç' bu kadın neden ağlıyodu la? Tövbe yarabbim. 'Evet benim de siz kimsiniz?' Bi öksürük sesi gelmişti 'oğlum içerde konuşsak ayak üstü olmaz' bu moruk bana ne die oğlum demişti la? Ve neden kadın ağlıyodu ah tabi küçük bir kız vardı o da ağlıyodu noluyo kardeşim diğer kişilere baktığımda domino taşı gibi dizilmiş bana bakıyolardı bu halleri komik olsada gülmemiştim.
'Abi kim bunlar tanıyomusun' lan ben ayşeni unutmuştum ayak üstü hafif oluncada fark etmemiştim kuçağımda olmasını 'tanımıyorum güzelim bende anlmadım' onaylar şeklimde sesler çıkardımı bi öksürük sesi daha gelmişti tabi la benden cevap bekliyolardı sanırsam ailemin akrabalrı falandır die düşünmüştüm.
'E tabi buyrun geçelim içeri'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAÇ (yılmaz) KARIŞTIRALAN BEBEK
Novela Juvenilİlk kitabım yazım hataları uyumsuz cümleler falan olabilir!! {karıştılan bebek hikayesi ama değişik olucak klasik hikayelerden olmucak (inşallah olmaz) ]