Selammm evet evet bayadırr bölüm gelmiyo ama tatildeyim eve gelince de işte bavulları falan boşaltmak uzun sürdü anca fırsatım oldu yazmaya ama telafi edicem bu arada bi tane daha kitap yazmayı planlıyorum ama bilmiyorum ya ageplay konusu olucak ya da bxb gxg bilmiyom vallaha neyse çok uzattımm geçelim artık hikayeye.
———————————
1 saat abartısız gratisin önünde beklemiştik gelen geçen bize bakıyodu bunlar burda me yapıyo bakışlarını atıyolarda ne kadar böyle bakış atanlar olsada bi o kadar da hayran hayran bize bakan genç kızlar olmuştu.Babama bile bakıyolardı annem olsa kesin saçını başını yolardı o kızların.
Şimdi ise kahve dünyasında oturmuş dinleniyoduk 1 saat ayakta beklemiştik hakkımızdı tabikide
İlkimin heyecanlı konuşması ile ona dönmüştük "ay varya o kadar güzel şeyler aldık ki anlatamam artık yeni makyaj düzenleyici almam gerek." Cidden odası makyaj malzemeleri ile doluydu.
Abartısız makyaj masasında 4 5 tane düzenliyici vardı.
"E kızım bu aldıklarınız ne kadar tuttu bakalım?" Babamın sesinde hem merak hemde endişe vardı. Sebebi az çok belliydi zaten.Annwm hemen konuşmuştu "ee şimdi şöyle hayatım çok birşey tutmadı 4500 tlcik tuttu ama hep yeni şeyler gelmişti bunlrı almasak olmazdı." Bunu diyince babama tatlı tatlı bakmaya başlamıştı.
Hepimiz aynı anda "Ne?!?" Demiştik 4500 tlmi? Oha yani yuhh annemlere ilkim konuşmuştu "ya bence çok tutmadı hem tüm ürünler indirimdeydi."
Babamın konuşması ile ona dönmüştük "e tamam hadi şu konuyu kapatalım." Anladığım kadarı ile daha fazla bu konuyu konuşursak adam ya bayılcaktı ya da kalpten gidicekti.
O sırada yanımıza 2 li kız grubu gülerek gelmişti. Hepimiz birbirimize bakıyoduk kim diye bunlar.
Kızlara sorgular bakışlar attığımda aralarında kızıl olan konuşmuştu. "Ayy miraççç sensin vallaah sensin senin büyük hayranınım heryerden takip ediyorum tüm yarış motorlarını geliyorum hatta dünde geldim seni çok bekledik ama göremedikk."
Heyecanlı olan sesi sonlara doğru sesi üzgün çıkmıştı.Ama 1 dk o ne dedi???? O BENİM DÜN YAPTIĞIM SOKAK YARIŞINIMI DEDİ AMA AİLEM BİLMİYODU Kİİİ onlara baktığım zaman annem ve babam üzgün ayberk ve emre şok olmuş atahan ise soğuk bir ifade ilw bakıyodu.
Onlara açıklama yapmayı kenara koyup karşımda heyecanlı duran kızlara bakmıştım. "Tamam sakin ol yarışlardan sonra hemen çıkıyorum görmemeniz doğal."
Kız ben her konuştukca bana aşık aşık bakıyodu "e şey fotoğraf çekilelim mi???" Alışmıştım artık bunlara nereye gitsem beni en az 1 kişi bile tanıyodu."
"Tabiki de çekilebilirz." Kızlarının yanıma gelmesini beklemeden kalkıp ben yanlarını gitmiştim.
Kızıl saçlı olan sağ tarafıma sarışın olanda sol tarafıma geçmişlerdi. Kendiler çekemeyeceğini anlayınca emreden rica etmiş emre de kırmayıp hemen çekmişti.
"Ay teşekkürrr ederimmm inşallaj tekrardan karşılaşırız." Büyük ihtimallee karşılaşmıcaktık ama tabiki de hunu demedim onlara.
"İnşallah karşılaşırız." Bana son kez bakıp birbirlerini dürte dürte gitmişlerdi yanımdan. Anında gerginliğim gene gelmişti şimdi bide açıklama yapmak zorunda olucaktım.
Onlara dönüp baktığım zaman konuşmam gerektiğini düşündüm. "Ben-" lafımı kesen şey babamın konuşması olmuştu.
"Tamam oğlum bize açıklama yapmak zorunda değilsin hata bizde seni mutlu eden şeyden vazgeçirmeye çalıştık." Anlamıştım konunun uzamasını istememişlerdi ama böyle diyince de bi suçlu hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAÇ (yılmaz) KARIŞTIRALAN BEBEK
Novela Juvenilİlk kitabım yazım hataları uyumsuz cümleler falan olabilir!! {karıştılan bebek hikayesi ama değişik olucak klasik hikayelerden olmucak (inşallah olmaz) ]