13.bölüm🛐

632 35 3
                                    

Ay ay noluyoo banaa ben bu kadar bölüm yazmazdım ayoll. Şu an ands hülya mizgini izleyerek yazıyorum bu bölümü.
Bu arada bu bölümü bugün atarım ama diğer yazdıklarımı atmam gibime geliyo tatile falan gidicez diye taslak yapıyorum tatilde atarım ama bilemiyorum atabilrimde. Çok kararsızım. (İkizler değilim)

—————————————-
Atahandan;
Sabaha kadar uyumamıştım bir sağ bir sola dönmüştüm ama uyuyamıştım. Dün miraç tolga denen adamla olan yakınlığını kıskanmıştım yalan yok üzülmüştüm bayağı.

Açıkcası odama gelip benden özür dilemesini bekledim ama gelmemişti. Bu daha da acı şu an da tavana bakarak düşünüyodum bunları.

Ben düşüncülerime dalmışken odamın kapısını çalınmıştı. Bi an mutlu olmuştum miraç geldi sanmıştım. Ama ne yazıkki ilkim gelmişti.

"Abi? Uyuyomusun?"
"Yok abicim uyumuyorum." Yanıma gelmişti
"He iyi abi o zaman şeyden gelmiştim ben kahvaltı hazırda bi tek sen yoksun seni çağırmaya gelmiştim." Oha la ilk defa kahvaltıya geç inicektim.

"Tamam abicim geliyorum. Ama önce abiye öpücük yokmu?" Gülmüştü. Yanıma gelip beni öpüp çıkmıştı odadan bende elimi yüzümü yıkayıp salona gelmiştim.

"Günaydın." Herkes günaydın demişti miraç hariç. Miraçın tam karşısına oturmuştım yüzüme bile bakmıyodu asıl en çok kırılan bendim ona ne oluyoda yüzüme bakmıyoki?

Miraçtan;
Atahan ilk defa kahvaltıya geç gelmişti biraz şok olsamda yüzüme bunu yansıtmamıştım.
Atahana yandan bakınca durgun olduğunu gördüm.

Acaba dün olanlar yüzündenmi diye düşünmeden edemedim. Ama şu an kafamı bunlarla yorucak değildim öncelikle şu yarışı düşünüyodum.

Ama ilk önce annem ve babamdan izin almam gerekiyodu. "Baba gece arkadaşlrmla takılcazda gidebilir miyim?" Masada bi sessizlik oluşmuştu neden oluştu ki anlamadım.

Lan ben az BABAMI DEDİM?!?! Evet baba demiştim ağzımdan çıkı vermişti 1 aydır burdaydım zamanı gelmiştide bence.

"B-babamı?" Babama baktığım zaman gözleri dolu dolu bana bakıyodu. Aslında gözler dolması biraz bana saçma gelmişti sonuçta o kadar çok çocuğu varki alışmış olmalıydı.

"Evet baba. Babam değil misin?" Anında 32 diş gülmüştü. Yerinden kalkıp hemen yanıma gelip benide kaldırıp adeta iç organlarımı ağzımdan çıkartıcak şekilde sarılıyo.

"Evet oğlumm babanım ben seninn" o sırada emre konuşmuştu. "Baba çocuğu daha fazla sıkma kızardı artık yüzü gözü sana ilk ve son baba diyişi olucak bu gidişle." Haklı vallahı çocuk.

"Sus be eşşek sıpası." Bunu diyip beni bırakmıştım alnımı öpüp yerne geçmişti. Anneme baktığım zaman hem mutlu hem üzgün duruyodu o da bekliyodu ona anne dememi.

"E şey akşam için izin almıştım da?" Büyük ihtimalle evet derdi sonuçta ona baba demiştim. "Tabiki de oğlum gidebilirsin kaç gibi gelirsin?"

"En geç 3 ama daha erken gelmeye çalışırım." Biraz düşünüp cevap vermişti. "Tamam ama atahan abinde gelse olurmu?"

Ne?! Hayatta olmaz atahan siksen izin vermez vallahi olmaz yok. "Ne? Yok babacım ne gerek var işleri falan vardır şimdi onun."

Atahana baktığım zaman yüzünde piç sırıtışı vardı. Ona gelme anlamında kaş göz yapmıştım tabi anladıysa. "O zaman atahana soralım oğlum" lütfen lütfen gelmesin nolurr.

MİRAÇ (yılmaz) KARIŞTIRALAN BEBEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin