5

7.9K 486 160
                                    

0532 *** **** : Soykan, fazla mı sevdalısın?

0532 *** **** : Bilgisayarını ve kulaklığını unutmuşsun.

0532 *** **** : Fazla telaş yaptın herhalde.

Siz : İclal hocam siz misiniz?

Ayağa kalktım ve evin içerisinde gezinmeye başladım. "Allah, allahım! Yüce rabbim."

İclal Hoca : Evet, benim.

İclal Hoca : Bilgisayarın ve kulaklığın. Telaşla kalkınca unuttun herhalde, seninkilerde almayınca ben aldım. Babanla aran bozuk haldeyken bir de bilgisayar derdi çıkmasın diye.

Siz : Hocam...

Siz : O gün için herkes adına özür dilerim. Siz bölüm fark etmeksizin ünlü olduğunuz için herkes şaşırdı.

İclal Hoca : Neye şaşırdınız? Alkollü bir mekanda takılmama mı?

Siz : Yok, o kadar davar değiliz. Biz sizi günlük kıyafetler içerisinde görünce şaşırdık ve siz gülüyordunuz.

İclal Hoca : Ne yani her daim takım elbise içerisinde ciddi bir şekilde mi durmam gerekiyor?

Siz : Tabii ki de hayır. Biz sadece şaşırdık...

Siz : Sizden ne zaman teslim alabilirim bilgisayar ve kulaklığı?

İclal Hoca : Yarınki dersten sonra odama uğrarsın.

Siz : Tamamdır hocam, teşekkür ederim.
(Görüldü 17.53)

Telefonu koltuğa fırlattım ve oynamaya başladım. "Yüce rabbim sen nelere kadirsin ya." Kendi kendime konuşmaya devam ederken odamdaki spor çantasıni aldım ve telefonu fırlattığım yerden alıp, evden hızlıca ayrıldım. Zehra kornaya basıp basip durduğundan dışarı çıkan birkaç teyze memnunsuzca bana bakındı.

"Kes şunu, geldim."

"Atla fıstık, akalım gecelere."

Sadece arka koltuğun boş olduğunu görence göt gibi kaldım. "Ya Nihal geç arkaya, sikeceğim şimdi çekeceğin hikayeyi. Sığmıyorum arkaya."

Uflaya puflaya indi. "Bir insanın babası 2.8 olursa anasının amı gibi boyu olur tabi. Baban König mi amına koyayım?"

Kendimi onun kalktığı yere attım. "O kim?" Kemerimi hızlıca bağladım ve arkadan öpücük atan Esine göz kırptım. "Bir oyunda karakter, herifin boyu 2 metre 7 santim. Görmeniz lazım, tumblr da bir oneshotları var uff yani!"

Yavaşça arkamı döndüm ve ona acıyan bakışlarımı gönderdim. "Bakma öyle, boyu öyleyse siki kaç santimdir."

"Annenleri hiç yakaladın mı? Görmüşsündür sen." Gülmeye başladıklarında hızla önüme döndüm. "Siz ne büyük kahpesiniz amına koyayım ya, of gözümün önüne geldi."

"Açım ben! Bıktım sizin yarrak muhabbetinizden. Birisi sabah akşam genshin oynar, birisi sabah akşam lol atar. Nereye gitti sizin sosyalliğiniz?!"

Telefonumu açtım ve banka hesabıma bakındım. "Paramla birlikte o da gitti." Hesabımdaki son üç bin lirayı ona gösterdim. "Belki de çalışmalıyım."

Amour GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin