23

8.3K 418 415
                                    

İclalin partide giydiği elbise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İclalin partide giydiği elbise.

Ayrıca lütfen beklentiye kapılmayın, yazdıgım en kötü smut dolu bir bölümdü.

Son zamanlarda iyi değilim.




|~|

Kapıyı kapatmamızla İclali kendime çektim. Yeterince o güzel elbisenin içerisinde kıvrımlarını izlemiş, açıkta kalan bacağına dokunmayı arzulamıştım. Vakit tüm arzularımı yerine getirme vaktiydi, vakit doğum günü hediyemi alma vaktiydi.

"Önce duş almalıyız." Eldivenli elleri gömleğin sardığı kollarımda gezindi. "Daha fazla beklememi mi söylüyorsun bana?" Topukluları hâlâ ayağında iken geriye doğru adımlattım. Yüzüne minik öpücükler bırakırken varış noktamız yatağımdı, elbisesiyle yatağımda olmalıydı. O elbiseyi ben çıkarmalıydım.

"Temizlenmeli-" Dudaklarımı onunkilere bastırdığımda karnımdaki kelebeklenme hissiyle gülümsemeden edemedim. Birkaç defa ard arda öpücük bırakıp, çekildim. "Akışına bıraksan olmaz mı? Seninle planlı bir şekilde sevişmek istemiyorum." İç çekti ve kollarını boynuma doladı. "Doğum günü kızı nasıl isterse." Sanırım bundan sonra doğum günümü çok sevecektim. Bir anlam yüklemediğim günü sırf İclalin ne yapacağını öğrenmek için iple çekecektim.

Kalçasından destek alarak kucağıma aldığımda gözleri korkuyla genişledi. Bacaklarını belime sardığında ne kadar zayıf olduğunu fark ettim, günlerce taşıyabilirdim.

Odaya girdiğimiz gibi onu nazikçe yatağa bıraktım. Saçları koyu renkli çarşaf üzerinde dağıldığında hayran hayran onu izledim, bu kadın kesinlikle inanılmazdı. Ve ben onunlaydım. Onu öpebiliyor, dokunabiliyor, sevebiliyordum. Benden başka kimse yapamazdı, uzaktan dahi bakamazlardı.

Gözlerini kaçırdığında hafifçe güldüm. Sol elim çıplak bacağı üzerinde gezindi, ayak bileğime geldiğinde hafifçe bacağını kaldırdım. "Kendini benim gözlerimden görmelisin." Ayak bileğine bir öpücük kondurdum. "Sizinle olduğum için ne kadar şanslı olduğumu bir bilseniz."

Titrek bir nefes çekti içine. "Size devam mı edeceksin gerçekten?" Topuklu ayakkabıyı çıkardım. "Haddim değilmiş gibi hissediyorum, size saygı ifadesi kullanmalıyım." Diğer ayakkabıyı da çıkarıp bir köşeye attım. "Size tapabilirim." Bacak arasına eğildim ve bacaklarına ısırıklarla karışık öpücükler bıraktım.

Solukları hızlandığında göğüsü şiddetle inip kalkıyordu. Dişimle elbisesini yukarı çektim, arasında olduğum bacaklarını biraz daha açtım. Giydiği siyah iç çamaşırını görmemla midem kasıldı, bu geceye özel gibi duruyordu. "Elbisenin içinde belli olmasın diye!" Şaşkın dolu bakışlarıma karşı konuştuğunda güldüm. Tamam, bugün şanslıyım anlaşılan.

Nefesimi verdiğimde kalçasını yatağa bastırdı. İç çamaşırını kenara sıyırdım ve çoktan ıp ıslak haldeki vajinasına baktım. "Etkinlikten beri bu halde misin?" Gözlerimi İclale çevirdiğimde bakışlarını hızlıca benden kaçırdı. Eğilip şişmiş klitorisine hafifçe dil darbesi attım. "Cevap ver."

Amour GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin