"Türkler savaşmaya başlarsa cehennemde şeytanı esir eder."
Murat Evgin-Şehit
Abdullah Babayiğit-Vatan Sağolsun(Yazarın Ağzından)
"Bir keresinde terörist kadının biri bana ateş edecekti operasyon da Melis benim önüme atladı. Benim yiyeceğim kurşunu o göğsünün altında karnına yedi." Dedi Tolga.
Bora ile yürüyerek nizamiye de sohbet ediyorlardı."E aşık olmasaydın sende oğlum o zaman." Dedi Bora.
"Oğlum bunun aşkla ne alakası var amına koyayım?" Dedi Tolga yüzünü ona dönüp.
"Çok alakası var. Konunun içine sıçtın ya." Dedi Bora huysuzlanarak.
"Ne dedim ben şimdi dangalak?"
"Bir şey demedin." Dedi Bora keyiflenerek.
"E ne diye konunun içine sıçtın dedin ?"
"Canım öyle demek istedi." Dedi Bora koca bi kahkahayı patlattı.
"Yavşak herif!" Dedi Tolga yanında arkadaşının poposuna ayağıyla vururken.
Bu sıra da Bora koşarak kaçmaya başlamıştı. Tolga' da onun arkasından koşup arkadaşını kovalamaya başladı.En sonunda kovalamacayı bırakıp bir banka oturdular.
"Sen bu Galata kulesinin efsanesini biliyor musun?" Dedi Bora yüzünü arkadaşına çevirerek.
"Niye romantik romantik anlatacak mısın yoksa? Hem ne alaka lan şimdi?" Dedi Tolga.
"Yoo,anlatmayacağım. Git bul oku amına," diyordu ki Bora,rütbede olduklarını hatırladığın da küfrünü yuttu ve boğazını temizledi.
Bu sefer koca bir kahkahayı Tolga patlattı.
"Eyvallah kardeşim." Dedi hala gülmeye devam ederken."Sağ olun komutanım."
(Melis komutanın ağzından)
Aybüke ile odamdan çıktığımızda icra odasına,Erdem yarbayın,yanına gittik.
Otomatik kapı açıldığında içeri girdik. Baş selamıyla konuşmaya başladım.
"Komutanım, Feyzullah uyandı. Robot resim çizmesi için birini çağıralım mı?" Dedim Yarbay'a doğru."Feyzullah uyandıysa ve hatırlıyorsa tabi,çağırın." Dedi Erdem Yarbay.
"Emredersiniz." Aybüke hafif bir baş işareti yaptım gidelim dercesine.
Aybüke ile beraber icradan çıktık.
"Aybüke hazırlan hastaneye Feyzullah'ın yanına gidelim." Dedim Aybüke'ye doğru."Tamamdır komutanım."
🖤
Üstümüzü giyindiğimizde taburdan ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAL (+18)
Roman pour AdolescentsKin,hırs, mükemmeliyetçilik,ego,sevgi,dikbaşlılık... Melis, dokuz yaşında babasının şehit olmasıyla hayatı alt üst olur. Annesi ise babasının şehit olmasıyla hastalanır,Melis babasının ve diğer asker babaların intikamını almak ve vatanını düşmanlar...