-Green'in gözünden-
Ve şimdi Lime, Red, Blue, White ve ben saklanarak security odasına geldik. Lime, kapıda gözcülük yapıyordu. White, vent'e gözcülük yapıyordu. Tam Polus'u aricaktımki Lime bağırmaya başladı.
Lime: Yellow geliyor, Yellow geliyooooooo !!!
Red: E-eee Lime hemen buraya gel sanki sohbet ediyormuş gibi yapa-
Yellow: Selam millet
*Herkes sırıtarak Yellow'a bakar*
Yellow: E-eee siz az önce ne yapıyordunuz ?
Blue: Asla Polustakileri buraya çağırmıyorduk.
*Red, Blue'nin koluna vurur*
Yellow: Polustakileri burayamı çağırcaksınız ?
Eğer hayır dersek Yellow yalan söylediğimizi anlaya bilirdi. Elimi Yellow'un (olmayan) omzuna koydum.
Green: Cyan çok kötü hastalanmış yataktan kalkamıyor bir doktorun gelip Cyan'ı kontrol etmesi gerek ve tek tanıdığımız doktor Polustaki Gray...
Yellow: aaaaa Cyan şuan nerede MedBay' de mi ?
Green: Ehe şey evet orada.
Olamaz Cyan aslında normal bir şekilde görev yapıyor hasta felanda değil. Hatta her an buraya bile gelebilir.
Green: ama...
Lime'ı kendime çektim ve çaktırmadan kulağına fısıldadım.
-Lime çobuk bı 5 dk felan Yellow'u oyala, ACİLL !!!
Lime: E-eee Yellow hazır Reactor'a yakınken sana birşey gösterim ondan sonra Cyan'ı birlikte görmeye gidelim, olurmu ?
Yellow şüpheli bir şekilde hepimize ve en sonundada Lime'a baktı.
Yellow: Ne göstericeksinki ?
Lime: Gizli birşey sadece sana gösterebilirim...Gel Yellow !
Yellow: Pekiiii...
İkisi birlikte odadan çıktılar ama Glicht'nin hala odanın kapısından dikkatli bir şekilde bizi süzdüğünü gördüm.
Glicht: Kesin bir işler çevi-
Yellow: Glicht hadi gel !
Glicht: Tamam !
Ve Glicht gitti. Yellow anlamadıda Glicht nasıl anladı hala anlamadım.
Blue: E-eee az önce ne yaşandı lan !
Green: off, biz niye hala burdayız hemen Cyan'ı bulmamız gerek.
Hepimiz birden koridora atılmaya çalıştık ama birşey bize engel oldu.
- Hayır, hayır bu gerçek olamaz OLAMAZ !!!Toplam 274 kelime oldu. Yeni bölüm yakında gelicek. Hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Among us (rodamrix) ship
Romancerodamrix diye bir kanal var ve Among us animasyonu yapıyor bence bi göz atmalısın ayrıca bende rodamrix'in animayonundaki shiplerle ilgili hikaye yazdım iyi okumalar :)