-Yellow'un gözünden-
Lime fotoğrafını çıkartıp gösterdi, işte o an tüm dünyam durmuştu. Aslında benim küçükken aşık olduğum kişi lime'mış. Ama bu imkansız hemde imkansız ötesi birşey. Lime artık benim için farklı biriydi. Şuan onu arkadaş olarak göremiyordum, on yıl sonra tekrardan birisine aşık olmuştum. Yüzümün fena halde kızardığını hissedebiliyordum.
Lime: Yellow ? Sen iyi misin ?
Yellow: şeyy sadece biraz başım ağrıyorda, dinlenirsem güzel olabilir.
Lime: tamam o zaman ben seni odana kadar götirim mi ?
Gözlerim Lime'ın gözlerine kitlendi. Oda hiç gözlerini ayırmadan bana bakıyordu, bu bakışma tam 2 dk sürdü.
Yellow: yok...ben kendim giderim. Sadece Glicht sana emanet.
Koşarak Admin den çıktım ve odama yöneldim.
Yellow: BU ÇOOK SAÇMA !-Lime'ın gözünden-
Yellow birden kötüleşti. Garip. Glicht'i Admin'in üstünden aldım ve Glicht ondan hiç beklemediğim birşey söyledi.
Glicht: Lime... Siz annemle evlencekmisiniz, sen benim babam mı olcaksın ?
Kıpkırmızı kesildim.
Lime: Ehehhe ne alakası var yaaa
Green: Lime! Yellow nerede !
Lime: e-ee yatmaya gitti.
Green: hee tamam.
Lime: Polustakileri çağırdınız mı ?
Green: evet bı 20 dk gibi bir sürede gelirler.
Lime: haa iyi tamam.
Green: şimdi Glicht'i bana ver ben sahip çıkarım. Sende gidip Yellow'un odasının önünde bekle ve Yellow uyanınca bize birşekilde haber verki cafeteria yı süslerken yakalanmayalım.
Evet kesinlikle bilerek yapıyor.
Lime: herşeyi anladımda neden sürekli Yellow'u ben oyalıyorum ?!
Green: çünküü... Bu bir ship kitabı tammı ?
Yellow'un odasına yöneldim ve yürümeye başladım. Koridorun solundan dönersem direk karşıma Yellow'un odası olucaktı ama bı konuşma sesi duydum ve bu sesin sahibi Yellow'du. Saklanarak ilerledim ve Yellow'u dinlemeye başladım.
Yellow: Saçma, saçma, saçma imkansız, böyle birşey olamaz ki, ahh, tamam belki benzetmiş olabilirim ama bir insan bi insana okadar benzemezki neyse ister o olsun ister o olmasın. BEN LİME'A AŞIĞIM !Bi an donup kaldım.
Evet bitti yeni bölüm cumartesi gelir, yorum yazmayı unutmayın. Toplam 300 kelime olmuş. Hoşçakalın. Sizi seviyorum. 💚💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Among us (rodamrix) ship
Romancerodamrix diye bir kanal var ve Among us animasyonu yapıyor bence bi göz atmalısın ayrıca bende rodamrix'in animayonundaki shiplerle ilgili hikaye yazdım iyi okumalar :)