-Gray'ın gözünden-
Saat gecenin 2'siydi. Yatmak için yatağı hazırladım. Biliyorum hepinizin kafasında aynı soru var. Gray o saate kadar ne yaptın ? Cevap, Glicht ile uğraştım. Çocuk birtürlü uyumadı ama sonunda başardım. Tam kafamı huzur için yastığa koymuştumkiiii bir ayı kapıya saldırdı bende sesten korkup yere düştüm. Suratımı asıp kapıya baktım. Glicht'e uyanmıştı.
Glicht: bu kim Gray ???
Gray: kesinlikle Fortegreen !Kalktım ve kapıyı açtım. Tahminim doğruydu. Elinde kocaman bir çiçek demeti ile Forte bana sırıtarak bakıyordu.
Gray: ne var ?
Forte: seninle biraz konuşabilir miyiz ?
Gray: bu saatte mi ???
Forte: evet !Kapıyı Forte'nin yüzüne kapattım.
Yazar: niye Forte'yi kabul etmiyorsun ?
Gray: çünkü... Salak, sapık ve çook kaba !
Yazar: ama seni çook seviyor baksana senin peşinden ayrılmıyor...
Gray: asıl konuya gelelim...
Yazar: eğer onunla sevgili olursan centirmen biri olabilir
Gray: centirmen olmak ve Forte... Hiç inandırıcı değil !
Forte: Gray, nolur bı kapıyı aç !
Yazar: neyse ben kaçtım karar senin.
Gray: birdakka yaa sen kimsin ve benim odamda ne işin var ???
Yazar: bunu şimdimi soruyorsun
Gray: evet...
Yazar: inan bana sen Forte'den daha salaksın !Kapıyı açtım.
Forte: kapıyı açtığın için sağol !
Gray: boş yapmada içeri gel !
Forte: birdakka ben şuan rüyadamıyım ? Gray beni odasına çağrıyor... Gray çobuk bana bir tokat at !
Gray: tokatmı atim ???
Forte: evet ! Çobuk !
Gray: iyi tamam...Bu anı iyi değerlendirmem gerek... Tüm gücümü sağ elime aktardım ve Forte'ye bir yapıştırdım dalga geçmiyorum, Forte diğer duvara yapıştı.
Forte: AMK YÜZÜM KAYDI LANNN !!!
Gray: ahahaha tokat at dedin bende attım. Sende ne güçsüzmüssün yaaa ???
Forte: yoo alakası bile yok sadece bu kadar sert beklemiyordum yoksa yani be-
Gray: tamam boş yapma ! Rüyadamıymışsın (?)
Forte: kesinlikle hayır !
Gray: o zaman içeri gel yoksa kapıyı kapatcam !!!
Forte: tamam dur geldim !Odamın kapısını kapattım ve Forte'ye baktım. Pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.
Gray: hayırdır o tip ne öyle ???
Forte: ikimiz baş başa kaldık :)
Gray: malesef hayırSırıtarak baş parmağımla bizi merakla izleyen Glicht'i gösterdim. Forte anlına vurdu.
Forte: ahh Glicht bu gece senle kalcaktı dimi ???
Gray: eveeeet :D
Forte: lanet olsun !
Gray: ahh hadi ne söyliceksen söyle artık !
Forte: bak Gray... Seni aşırı derecede çook seviyorum zaten bunu biliyorsun. Senin için huylarımı değiştirebilirim, senin istediğin biri gibi olabilirim.
Gray: gerçekten gecenin bu saatinde bunu söylemek içinmi geldin !
Forte: eveeet
Gray: Forte bu huylarını değiştiremezsin ! Bu huylar değişmez. Biz uyumsuzuz daha sevgili olduğumuzun ilk günü kavga ederiz !
Forte: Yaniii ?
Gray: yani beni unut !
Forte: eeee şey tamam o zaman birdaha seni asla rahatsız etmicem. Olmaz diyorsan demekki bı bildiğin vardır. Birdaha senin karşına da asla çıkmam.Forte yüzüme bakmadan üzgün bir sesle konuşuyordu.
Forte: ben gidim o zaman. Size iyi geceler. Son birşey söylemek istiyorum.
Forte bana bakıp gülümsedi ve elinide yanağıma koydu.
Forte: Gary, sana deliler gibi aşığım ve bu aşk ölene denk sürücek. Hoşcakal tatlım ❤️
Forte arkasını dönüp kapıya yöneldi. İçim bir tuhaf olmuştu. Kendimi suçlu hissediyordum. Bunca zamandır Forte'ye hep küçük gözle baktım ama şimdi kalbimde bir kıpırtı oluşmuştu. Ben böyleyim işte. Forte'ye doğru koşmaya başladım.
Gray: FORTEEE !!!
Forte arkasını döndüğü an üstüne atladım. Forte beni havada yakaladı bende bacaklarımı beline sardım, ellerimlede kafasını tuttum.
Gray: seni seviyorum Forte !!! ❤️
Forte: ciddimisin ???
Gray: tabikide ciddiyim ! Seni istiyorum !!!Forte beni yere bıraktı.
Forte: şimdi biz sevgilimiyiz yani ???
Gray: evet !!!
Forte: ağağağağağ çoooook mutluyum hayalim gerçekleşti aaaaaaaaaaa !!!
Gray: ahahaha Forte sakin ol !
Forte: nasıl sakın olabilirimki ahahahaha !!!Forte tam beni öpücektiki onu geri ittim.
Gray: odada Glicht var !
Forte suratını asıp hala bizi izleyen Glicht'e baktı.
Forte: ha ben böyle işin gelmişini geçmişini s-
Ağağağağ arkadaşlar kelime sayısına bakarmısınız ilk defa bukadar uzunnnn. Neyse bu bölümü okuyucularımdan biri olan Fortegreen'e teslim ediyorum yeterki o Rodamrix'i bırakmasın... Sizi seviyorum. Hoşcakalın. Toplam 601 kelime.💚💛❤️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Among us (rodamrix) ship
Romancerodamrix diye bir kanal var ve Among us animasyonu yapıyor bence bi göz atmalısın ayrıca bende rodamrix'in animayonundaki shiplerle ilgili hikaye yazdım iyi okumalar :)