-Lime'ın gözünden-
Uyandım. Telefona mesaj geldi. White bana mesaj yazmıştı. Hemen konuşmaya başladık.
Yemin ederim White'ın burnunu sokmadığı şey yok. Her zıkkıma burnunu sokuyor. Her neyse sağıma baktım Yellow yok soluma baktım yine yok. Nerde bu kız ? Yanımda olması gerekiyordu. Tam Yellow diye seslenicektimki birden yorganın altında birşey kıpırdadı. Hızlı birşekilde yorganı üstümden çektim ve ortaya bebek gibi uyuyan Yelly çıktı. Kahkaha krizine girdim.
Lime: AHAHHAHAHAH !!!
Ve Yelly benim gülme sesime uyandı. Gülmekten mosmor kesilmiştim ve hala gülmeye devam ediyordum.
Yellow: noluyo yaaaa ?
Gülmekten anlatamadım o yüzden anlatmam tam 5 dk sürdü. Yellow bana ters birşekilde baktı ondan sonra güldü ve bana sarıldı. Biraz sonra geri çekildi ve endişeli birşekilde bana baktı.
Yellow: Lime... Seni kim vurdu ?!
Lime: boş verrr...
Yellow: Lime... LİME ! gözlerimin içine bak ! Boş veremem. Birisi seni silahla vurdu... ölebilirdin...
Lime: kimseye söylemiceksin tamammı ?Yellow ellerimi tuttu.
Yellow: söz... Kimseye söylemicem...
Yüzüm düştü.
Lime: Purple...
Yellow: NEE !? AMA... AMA SİZ ONUNLA EN İYİ ARKADAŞTINIZ !!!
Lime: evet... Sanırsam birşeyler oldu gidip Purple ile konuşmam gerek...
Yellow: ASLA LİME ! ASLA ! Purple'ın yanına gidemezsin izin vermiyorum... Ya seni birdaha vurursa ?!
Lime: sen sadece benim birkeremi vurulduğumu sanıyorsun ?
Yellow: nasıl yaniii ? Sen birkez dahamı vuruldun ?!
Lime: evet, ama bu sefer biri beni vurmadı... Ben vuruldum !
Yellow: Nee ?!Sırıtarak Yellow'a baktım.
Lime: ben sana vuruldum Yelly...
Yellow gözlerini kısarak bana baktı.
Yellow: çook fazla romantik olmakta bir hastalıkmı acaba ? Gray'a haber versem mi ?
Lime: ahahah tamam tamam... Gel buraya...Yellow'a sarıldım.
Lime: sevgililer napar ?
Yellow: el ele tutuşurlar, sarılırlar...
Lime: bunları normal iki arkadaşta yapar...
Yellow: emm... Öpüşürler ?
Lime: başka ?Yellow geri çekildi.
Yellow: sen bana ne mesajı vermeye çalışıyorsun ?
Lime: hiçç ! Yani sana ne mesajı vermeye çalışabilirimki ?
Yellow: tabi canım tabi...Yellow yataktan kalktığı an onu geri yatağa çektim.
Merhabaaa ! Sapık şeyler düşünmenize hak veriyorum dhgsjsjjshsksj yarın altarnete kitabına yeni bölüm gelicek. Hoşcakalın. Sizi seviyorum. Toplam 311 kelime💚💛❤️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Among us (rodamrix) ship
Romancerodamrix diye bir kanal var ve Among us animasyonu yapıyor bence bi göz atmalısın ayrıca bende rodamrix'in animayonundaki shiplerle ilgili hikaye yazdım iyi okumalar :)