Doğum günü partisi

44 6 15
                                    

-Green'in gözünden-

Green: Heyy! Şimdi herkez beni dinlesin. Lime haber verdi. Yellow kalkmış ve şuan buraya geliyorlar. Red! Sen ışıkların yanında nöbet tut ve geri kalan herkezde acil birşekilde saklansın !

Herkez ortalıkta delidana gibi koşturuyordu ve bağrışma sesleri geliyordu.

White: oha ! Olum kaç kişi saklandınız oraya !
Orange: Heyy oraya ben girecektim !
Pink: banane ben girdim.
Gray: o perdenin arkasındaki her kimse biraz kayabilirmi ?!
Fortegreen: Tabikide canım ! Nasıl isterseniz...

Ve Red ışıkları kapattı. Lime ve Yellow'un silued'leri gözüküyordu ayrıca konuşma sesleri de geliyordu.
Yellow: Lime ! Seni göremiyorum, ışıklar kapalı...
Lime: Heyy tatlım! Sesime doğru gell !!!

Birdakka az önce Lime tatlımmı dedi yoksa benmi yanlış duydum... Yellow cafeteria'ya girergirmez Red ışıkları açtı ve hepimiz bağırmaya başladık...

Tüm gemi: HAPPY BİRTHDAY !!!

Yellow hem korkmuş hemde şaşırmış görünüyordu.

-Yellow'un gözünden-

Birdakka bugün 14 temmuz... Doğruya bugün benim doğum günüm. ahahaha

Yellow: aaa vayyy canına unutmamışsınız... Teşekkürler 💖

Herkesle sarıldım felan işte. Hayatımda en mutlu olduğum 2. andı zaten 1. Anı hepiniz gayet iyi biliyorsunuz jsjshshhsjsj. Glicht, Green'in arkasından çıkıp benim önüme geldi ve bana bir kağıt uzattı.

Glicht: Doğum günün kutlu olsun anne !

Yaa ben bunu çiğğ çiğğ yerimmm!!!
Glicht'i kucağıma aldım ve sarıldım.

Yellow: Teşekkürler bitanem 💛

Ve Glicht'i yere bıraktım. Lime arkamdan gelip Glicht'nin bana uzattığı kağıdı aldı.

Lime: vayy Glicht ! Annene hediyemi yaptın ?
Glicht: resim çizdim...
Lime: vayy...

Lime kağıdı alıp açıp baktı ama bir anda dondu ve tam 2 dakka boyunca bir kağıda birde bana baktı.

Yellow: Lime ! Saçma saçma hareketler yapma ! Neler oluyor !
Lime: heyyy... Yelly şuna bir baksana...

Lime'ın yanına gittim ve Lime'ın elindeki kağıda baktım. Nee bir dakka Glicht nereden biliyor ve niye böyle birşey çizmiş ?!

Green: ikinizde donup kaldınız... O resimde ne var öyle.
Yellow: e-ee hiç. Hehe.

Lime'ın elindeki kağıdı hızlıcana kaptım ve katlıyıp cebime koydum. Glicht'in kafasını okşadım.
Yellow: Teşekkürler ama birdaha öyle şeyler çizme tamam mı ?
Glicht: hıhı...
Lime: Doğum günün kutlu olsun Bitanem 💚💛
Yellow: ahh... Lime teşekkürler.

Lime bana bir hediye paketi uzattı paket okadar özenle süslenmiştiki... Tek merak ettiğim şey Lime bana ne almıştı...

( Sizce Glicht'in çizdiği resim nasıl birşeydi ve Lime'ın aldığı hediye ne olabilir ? Tahminler yoruma 👇)

Bir bölümün sonuna daha geldik... Sizi seviyorum hoşcakalın...toplam 364 kelime 💛💚

Among us (rodamrix) shipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin