-Cyan'ın gözünden-
Tam odama giriyordumki önüme Black atladı.
Cyan: ANAN-
Black: Cyan bı gelebilirmisin ???
Cyan: eee tamam.Black'ı takip etmeye başladım. Galiba bi görevi anlamamıştı ve bende yardım isticekti ama durum farklıydı. Black'ın odasına geldik. Balck kapıyı kapatıp kilitledi. Utanmıştım. Kim aşık olduğu kişiyle birlikte yalnız kalırsa utanmazkii...
Black: eeee Cyan ben gemiden bi kıza aşık oldum ama kızlar hakkında hiç birşey bilmiyorum ona nasıl açılmam gerek ? Bana yardım edermisin.
Morelim çook kötü bozuldu. Black başkasına aşıkmış. Sesim kısık ve durgun çıkıyordu.
Cyan: benden tavsiyemi istiyorsun ?
Black: evet...
Cyan: peki... Bir kız kesinlikle çiçekleri sever özelliklede papatyalar... Elindeki bir çiçekle kıza açılabilirsin... Ve de iltifatlar çook önemlidir. Ayrıca sakın konuşursan kızı kendine daha çok çekersin.
Black: vayyy... Tavsiye için teşekkürler :)
Cyan: B-birşey değil...
Black: e-eee bana yardım ettiğin için sana teşekkür amaçlı hediye vermek istiyorum.
Cyan: hediyemi ???
Black: evet...Black arkasından içi papatyalar ile dolu kocaman bir çiçek buketi çıkardı.
Black: senden hoşlanıyorum Cyan 🖤
Cyan: NEEE !!!
Black: hani demiştimya gemiden bi kıza aşık oldum diye... Aşık olduğum kişi sensin. Seni birazcık olsun şaşırtmak istedim umarım başarabilmişimdir...Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Şuan Black'ın üzerine atlamamak için kendimi zor tutuyorum.
Cyan: be-ben... Ben şey... Ben inanamıyorum...
Elimi Balck'ın yanağına koydum.
Cyan: sen mükemmelsin 💖
Balck: yaniii ???
Cyan: yanisiiiBlack'ı öptüm. Black kendi ağırlığını bana vererek beni yere düşürdü. Yerde kaç dk öpüştüğümüzü hatırlamıyorum.
Selammm... Arkadaşlar kitabımda tam 2.000 tane ship olduğu için hepsine farklı senaryolar bulmak çok zor inanın bana her neyse sizi çok seviyorummm. Hoşcakalın. Toplam 254 kelime.💚💛❤️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Among us (rodamrix) ship
Romancerodamrix diye bir kanal var ve Among us animasyonu yapıyor bence bi göz atmalısın ayrıca bende rodamrix'in animayonundaki shiplerle ilgili hikaye yazdım iyi okumalar :)