-Forte'nin gözünden-
Koridorda yavaşça ilerliyorum. Rasgele bir odaya girdim. İşte Gray tam karşımda duruyordu. Sandalyeye bağlanmıştı.
Gray: FORTE ?!
Forte: GRAY ?! oh seni buldum...Kapıyı kapattım ve Gray'a doğru koşup ipleri çözdüm. Sıkıca birbirimize sarıldık.
Forte: şimdi seni burdan kurtarıcam !
Gray'ı odadan çıkardım ve koridorda yavaşca yürümeye başladık. Gray sıkıca elimi tuttu.
Gray: aaaa Forte karşıdan geliyorlar !
Gray'ı hızlıca bir odaya soktum bende girdim. Kapıyı kapattım.
Gray: ama bizim bu odaya girdiğimizi gördüler !
Gray'ın elini tuttum ve onu dolabın arkasına götürdüm.
Forte: sakın burdan çıkma tamammı ?
Gray: ya sana birşey olursa ?
Forte: sen yeterki ses çıkarma bana hiçbirşey olmaz.Gray bana gülümsedi. Sonra hızlıca Gray'ı tutup kendime çektim ve öptüm.
Forte: seni burdan kurtarıcam !
Gray: dikkat et !Kapının önüne geçtim bir elime bıçak bir elime de silah aldım. Birden kapı açıldı ve içeri 4 kişi girdi. Birbirimize bakmaya başladık. Aşağıdan yavaşca onlara doğru dokungacımı uzatıyordum. Hızlı birşekilde birinin bacağını dokungacımla yakaladım ve savurmaya başladım. Bir diğer kişide korkup silahla etrafa ateş etmeye başladı. Bir mermi savurduğum kişiye denk geldi. Diğer mermi yanındaki kişiye denk geldi. Son mermi de kendisine denk geldi ve üç kişi birden öldü. Sonuncu kişi silahını bana doğrulttu bende hızlı birşekilde dokungacımla onu duvara savurdum. Oda o sırada tetiğe bastı. Mermiden kurtuldum. Bıçağımı elime aldım tam adama yöneldimki birden Gray çığlık attı. Bende refleks olarak kafamı çevirdim. Tabikide adam bunu fırsat bilerek elimdeki bıçağı benim karnıma soktu. İşte o an sanki felç olmuştum. Adama engel olamadım. Eline bir silah alıp kalbimden ve bacağımdan vurdu. Karnıma soktuğu bıçağı tutup çevirmeye başladı. Ben sadece acı içinde bağırıyordum. Elim ayağım tutmuyordu. Birden 5 el silah sesi geldi ve adam kanlar içinde yere yığıldı. Bende ardından yere yığıldım. Son bir güçle kafamı çevirip onun kim olduğuna baktım. Gray elindeki silahla kızgın birşekilde yere yığılan adama bakıyordu. Omzunun yarısı yerinde yoktu ve şelale gibi kan boşalıyordu. Çığlık atmasının sebebi buydu galiba. Eliyle omzunu tutup eğildi.
Gray: ahahaha Forte herşey benim yüzümden ! Ben bağırmasaydım...
Forte: Gray omzun kanıyor...
Gray: boş ver benim omzumu ! Ahh yapabilceğim birşey olmalı ! Senin ölmene izin veremem !Masanın üstündeki bez parçasını gördüm.
Forte: bak şu bezi omzuna sar...
Gray bana bakarak iç çekti ve masanın üstündeki bezi alıp omzunu sıkıca bağladı.
Gray: oldumu ?!
Forte: hıhı...Gözlerim hafiften kararmaya başladı.
Gray: Forte nolurrrrr birazdaha dayan seni tedavi edebilirim !
Forte: Gray... Y- yapamıyorum ! Dayanamıyorum !
Gray: birazdaha dişini sık ! Bak benim omzuma...Üzgün birşekilde Gray'a baktım. Tutup kendime çekmeye çalıştım ama gücüm yetmedi. Gray ne yapmaya çalıştığımı anladı ve bana yaklaştı bende yavaşca Gray'ı öptüm.
Forte: hoşçakal bitanem ! ❤️
Gray: Forte hayıııııırrrrrrr !!!Kendimi bıraktım. Aniden gözlerime kara bir perde indi ve sonsuz bir uykuya daldım.
Kitabımı okuduğunuz için hepinize çook teşekkür ediyorum. Sizi hep sevdiğimi söylemiştim zaten. Siz birtanesiniz. Siz benim değerli okuyucularımsınız. Hoşcakalın💚💛💙❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Among us (rodamrix) ship
Romancerodamrix diye bir kanal var ve Among us animasyonu yapıyor bence bi göz atmalısın ayrıca bende rodamrix'in animayonundaki shiplerle ilgili hikaye yazdım iyi okumalar :)