Grey, Tan ! gerçekten sizmisiniz ???

34 1 6
                                    

-Gray'ın gözünden-

Bayılmıştım. Gözlerimi yavaşca açtım. Bir sandalyeye bağlanmıştım.

Gray: noluyor yaa ?

Kurtulmaya çalıştım ama başaramadım. Birden odaya maskeli iki kişi girdi. Maskelerini indirdiler. Ama bu nasıl olur ?

Gray: Grey ! Tan ?
Tan: merhaba Gray !

Evet hiçbiriniz hikayemi bilmiyorsunuz. Ben Grey ve Tan ile ilk okul arkadaşıydım. Üçümüzünde hayali doktor olmaktı. Hep aynı okulları okuduk ve aynı anda diplomalarımızı aldık, üçümüzde doktor olmayı başardık ama ben onlardan daha başarılıydım. Beni kıskandılar ve kavga ettik. Bende pılımı pırtımı toplayıp burdan gittim ve Polus'a yerleştim.

Gray: benden ne istiyorsunuz ???
Grey: ahhh... Seni bayıltıcaz ve amaliyata alıcaz...
Tan: sonrada senin beynindeki tüm bilgileri bir cipiese aktarıcaz...
Grey: sonrada sende beyin ölümü gercekleştiği için artık sen olmicaksın ve senin zekan bize geçicek.
Gray: NEE ?! benden nefret ettiğiniz için beni öldüremezsiniz !!!
Tan: hahaha tabikide öldürebiliriz... Gel Grey biz çıkalım.
Grey: son yarım saatin Gray ! O son yarım saatinide bu sandalyede bağlı birşekilde geçirceksin !

Grey odadan çıktı.

Tan: iyi ağlamalarrrr

Tan'da odadan çıktı. Hayır hayır benim bir hayatım var ! Beni öldüremezlerrr. Gözümden yaşlar boşalmaya başladı.

Birazdan diğer bölümde gelir. Sizi seviyorum. Hoşcakalın. 💚💛❤️💙

Among us (rodamrix) shipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin