-Green'in gözünden-
Gerçekten hala inanamıyorum Brown bana aşıkmış. Ahh. Yatağıma geçtim ve uyumaya çalıştım ama amaa... Gözüme bir damla dahi uyku girmiyordu. Aklıma Brown geliyordu. Sanırım bende aşık oluyordum. Baktım bu iş böyle olmicak telefonumu çıkarıp Brown'nun Instagram hesabına girdim ve Brown'nun fotoğraflarına bakmaya başladım. Biraz daha Instagram'da dolandım ve gözüm saat'e kaydı. Saat 6:58'di yani kalkmamıza 2 dk kalmıştı. İnanamıyorum bir damla dahi uyuyamadım kesinlikle bu günüm bok gibi geçicek, BUNDAN EMİNİM !!! Ofluyarak yataktan kalktım ve görevleri yazdım. Herkez kalkmıştı. Tek tek görevleri dağıttım.
-Lime'ın gözünden-
Vayy... Bugün bana 3 görev, denk gelmişti biri MadBay'de diğerleride Adminde. MadBey'deki görevi yaptım ve Admin'e gittim. Bağlantı görevini tamamlıyıp kart görevine geçtim. Tam 5 dk'lık bir uğraştan sonra o görevde tamamlandı. Tam kağıdımı katlayıp cebime koymuştumki... İnanılmaz bir şey oldu. Ani bir şekilde Admin'in kapısı kapandı ( biliyorum Admin'in kapısı yok, varmış gibi farz edin ) ve vent'den en iyi arkadaşım sandığım vahşi bir canavar çıktı.
Lime: PURPLE !!!
Purple ımposter'di ve ben bunu daha şimdi öğreniyordum. Korkuyla kendimi duvara yasladım ve oda bana yaklaşıp silahını bana doğrulttu.
Lime: Purple beni öldürcek misin ?!
Purple hiç bir şey demiyordu. Sanki biri onun zihnini ve hareketlerini ele geçirmiş gibiydi.
Lime: Biz... Biz arkadaşız...
Ve Purple tetiğe bastı. Vücudumda büyük bir sarsıntı hissettim. Sanki içim dışıma çıkmıştı sonrada büyük, dayanılası imkansız bir acı ve yere yığıldım ardından da gözlerime kara bir perde indi...
Yine bir bölümün sonuuu... Sizi çoook seviyorum. İyiki varsınız. Hoşcakalın. Toplam 244 kelime. 💚💛❤️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Among us (rodamrix) ship
Romancerodamrix diye bir kanal var ve Among us animasyonu yapıyor bence bi göz atmalısın ayrıca bende rodamrix'in animayonundaki shiplerle ilgili hikaye yazdım iyi okumalar :)