-Red'in gözünden-
Geceydi ve uyumaya çalışıyordum ama nafile ! Gözüme uyku girmiyordu. Saat gecenin üçüydü ve ben bir saniye dahi uyumamıştım. Kafamı çevirip karşımdaki yatakta uyuyan White'a baktım. Biz White ile oda arkadaşıydık aslında Blue'da burada kalıcaktı ama kız olduğu için... Anladınız siz... Herneyse böyle biş boş yatmaktansa geleceğim için birşeyler yapmak daha doğru. Kalktım ve çalışma masasına oturdum. Masa lambasını yaktım, kağıt ve kalem çıkardım. Aniden omzumda bir el hissettim. Tabikide korktum.
Red: ananı s-
Kafamı hızla kaldırıp kim olduğuna baktım. White cevap beklermiş gibi bana bakıyordu.
White: gecenin bu saatinde napıyon acaba ?
Red: E-eee hiç !
White: aman Allahım ne kadar inandırıcı konuştun işte şimdi huzur içinde uyuyabilirim !
Red: tamam bee ! Blue'ya mektup yazıyorum...
White: OOOOOOOOO !!!White yanıma oturdu.
White: demek aşk mektubu haa ?
Red: aşk mektubu olduğunu nereden çıkardın !
White: Blue'ya aşıksın, Blue'ya mektup yazıyorsun vede gecenin bu saatinde ! Sence daha mantıklı bir neden varmı ?
Red: E-eee yok !
White: ehe... Peki yardım istermisin ???
Red: senden şöyle bir yardım isteyebilirim... Mektubu sen götürebilir misin ?
White: utanıyorsun dimi :)
Red: malesef evet :)
White: tamam mektubu ben götürebilirim.
Red: sağol !
White: bak Red ! Ben çok çapkın bir erkeğim ama aşık olduğum biri olmadığı için bu yeteneğim boşa gidiyor. İstersen sana yardım edebilirim.
Red: hımmm bilemem...
White: bunu tamam olarak algılıyorum.
Red: eee başla bakalım
White: mavi mavi gözlerin !
Red: mavi mavi gözlerin mi ???
White: evet !
Red: GERİZEKALI ! Blue'nun göz rengini bilmiyoruz !
White: emm şey o zaman; Hangi renk olduğu belli olmayan gözlerin !İkimiz birden güldük.
Red: hshsjshsj salakmısın oğlum shhsjsk !
White: shhshshshhsjshshsj !*Biraz zaman sonra*
Red: kolum yoruldu aq
White'a baktım, kafasını masaya koymuş uyuyordu.
Red: WHİTE !!!
White: ORB jojuğu ne barıyon lan !
Red: saat kaç ?!
White: emm... ANSKM saat 5 olmuş !
Red: oha 2 saattir biz mektupmu yazıyoruz ???
White: oha !
Red: acaba Blue uyanıkmıdır ???
White: bence denemeye değer...İkimizde benim yatağıma çıktık ve ben telefonu elime alıp Blue'ya yazdım.
Yine bir bölüm sonuuu. Şimdi ikinizde bana bakın evet siz ikiniz sosisli_dondurma ve Fortegreenxx_566. senaryo fikriniz için çook teşekkür ederim. İkimizin fikride müq olduğu için ikinizinkinide ekledim. Red mektup yazıyor, mektubunda White veriyor... Sizi seviyorummmm. Hoşcakalın. 351 kelime.💚💛❤️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Among us (rodamrix) ship
Romancerodamrix diye bir kanal var ve Among us animasyonu yapıyor bence bi göz atmalısın ayrıca bende rodamrix'in animayonundaki shiplerle ilgili hikaye yazdım iyi okumalar :)