-Brown'un gözünden-
Gözlerimi açtım. Duvara bağlanmıştım. Kısaca bir tablo gibiydi. Sağıma baktım. Lime hala baygındı.
Brown: LİME !!!
Yavaşça gözlerini açtı ve odaya adam girdi.
???: ooooo demek uyandınız haa ?
Brown, Lime: ...
???: sizin hak ettiğiniz şey acı çekerek ölmek ! Bir silahımız hazırlanıyor ! Hazırlandığı an işinize bakıcaz merak etmeyinnnnnn. Bays...Adam odadan çıktı ve kapıyı kapattı. Lime'da ardından ağlamaya başladı.
Lime: Brown ben çook özür dilerim nolur beni affet ! Seni dinlemeliydim ! Nolurrrr !
Lime hıçkırarak ağlamaya başladı.
Brown: biliyormusun Lime... seni ilk defa bu şekilde görüyorum... kalbim acıyor... biraz sonra ölceğimize inanamıyorum...
Lime: kalbinmi acıyor ?
Brown: evet Green'e söz vermiştim... bana demiştiki seni birdaha görebilecekmiyim ? Bende evet demiştim ama sözümü tutamadım... Green'i birdaha göremicem !Göz yaşlarıma engel olamıyordum.
Brown: iyi kalpli, her zaman bizi güldürmek için uğraşan Fortegreen öldü ! En ufak bir yaramızı bile iğleştirmek için herşeyini vermeye hazır olan biricik doktorumuz olan Gray öldü ! Bir insanı kurtarmak için kendi canını vermeye hazır olan biricik Yellow'umuz öldü ! Hayatı boyunca hep neşeli, yardım sever, şakalarıyla insanları güldürmeye çalışan sen karşımda hıçkırarak ağlıyorsun ! İşte kalbim bu yüzden acıyor Lime...
???: oooo sulu gözler ! Siparişiniz geldi !
Adamın bir elinde minik bir bıçak, diğer elindede balta vardı.
???: şimdi bu minik bıçak ile heryerinize kesik atıcam ! Sonrada balta ile ayaklarınızdan başlayıp sizi liğme liğme doğrucam !
Lime: SEN DELİSİN !!!
???: e-eee zaten biliyorum hahaha ! İlk önce kimden başlayayım ?
?: mesela benden başlayabilirsin !!!Silah sesi geldi ve adam kanlar içinde yere yığıldı...
Aaaa bölüm bitti ! Böyle bir rezillik olamazzzz ! Yazarr nasıl burda bitirebilirsinki ??? Ayy bidakka yazar bendim... eeee sizi seviyorum. Hoşçakalın. Toplam 255 kelime. 💚💛❤️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Among us (rodamrix) ship
Romancerodamrix diye bir kanal var ve Among us animasyonu yapıyor bence bi göz atmalısın ayrıca bende rodamrix'in animayonundaki shiplerle ilgili hikaye yazdım iyi okumalar :)