-Glicht'in gözünden-
Herkez pasta yiyordu...ama benim canım hiç birşey yemek istemiyordu...
Glicht: anne
Yellow: hıhı
Glicht: ben pastamı yemicem...
Yellow: hıhıAnnem yüzüme bile bakmıyordu... Diğerleriyle sohbet ederek gülüyordu. Gözüm dolmuştu ama ağlamicaktım çünkü ağlamak kötü birşey insanlar senin ezik olduğunu düşünüyordu...annem resmen beni görmezden geliyordu. Yoksa...yoksa beni sevmiyor muydu. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Kimsenin beni görmesini istemiyordum, annemin yanından kalkarak kaçabildiğim kadar kaçtım ve arkamı dönüp baktım...hala benim olmadığımı fark etmemişti. Zorla kendimi tutarak geminin diğer ucuna gittim ve ağlamaya başladım. Nasıl olsa kimsenin umrunda bile değildim...
-Yellow'un gözünden-
*sohbet ediyorlar*
Gray: ahaha şimdi hatırladım !
Green: Gray sen bunu nasıl unutabilirsinki ?!
Gray: bilmiyorumki ahahaha
Yellow: hshsjshsj ama bence Gray çok iyi yapmışsın.
Blue: evet bende katılıyorum sjksjshdks
Cyan: e-ee Pink nerede ? Az önce buradaydı...
Green: kesin yine dondurmaları katlediyordur- jssjhsjshsishHepimiz birden güldük ve yanımıza karizmatik bir şekilde Red geldi.
Red: Hey kızlar ! Ne konuşuyorsunuz bakim...
Cyan: napıcaksın ?!
Red: benimde canım biraz gülmek istedideeeeeRed'in arkasından sessizce yaklaşan White'ı fark ettim. Bize sessiz olun işareti yaptı ve bağırdı.
White: BÖÖÖÖÖ !!!
Red: anan-Ve Red korkuyla bizim masanın üstüne düştü.
White: akşam yemeğiniz hazır kızlar ! :)
Hepimiz güldük. Red sınırlı birşekilde masadan indi ve üstünü sirkeledi.
Red: hıh !
Ve küstü jsjsjshksjs
White: ayyyy sen bana küstünmü snjsjskshs
Red ile göz göze geldik.
Red: Heyy Yellow ! Glicht nerede ?
Ananı s-
Yellow: GLİCHT !!!
Masanın üstüne çıktım ve etrafa baktım.
Yellow: GLİCHT ! NERDESİNNNN !!!
Green: Heyy sakin ol Ye-
Yellow: ahahaha GLİCHT !!!Ve herkez masanın yanına geldi. Masadan indim ve koşmaya başladım.
Lime: Heyyy tatlım ! Sakin ol !!!
Koşmayı bırakıp arkamı döndüm.
Yellow: Nasıl sakın olabilirim kim bilir hangi tehlikeli şeyin yanında hangi tehlikeli işi yapıyor ?! AHAHAHA GLİCHT !!!
Merhaba yine bir bölümün sonuna geldik. Sizi sevdiğimi zaten biliyordunuz. Yeni bölüm yarın gelir. Bu arada şuan sadece ship olarak Lime x Yellow var ama hayırlısıyla bu gün bi biterse diğer shiplerede geçicem. Hoşçakalın... Toplam 315 kelime.💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Among us (rodamrix) ship
Romancerodamrix diye bir kanal var ve Among us animasyonu yapıyor bence bi göz atmalısın ayrıca bende rodamrix'in animayonundaki shiplerle ilgili hikaye yazdım iyi okumalar :)