HAYIRRR BROWN !

32 4 18
                                    

-Brown'un gözünden-

Adam birden kanlar içinde yere yığıldı.

Brown, Lime: RED !?!?!?
Red: evet ben !

Red hızlıca gelip iplerimizi çözdü.
Brown: sen buraya nasıl geldin ?!
Red: Yellowdan öğrendiğim ufak bir pilotluk bilgi ile...

Yellow... lafını duyan Lime'ın gözleri doldu.

Brown: Lime !

Lime'a sarıldım oda sıkıca bana sarıldı.

Red: e-eee ben kötü birşeymi dedim ?

Red'e baktım.

Brown: herkez öldü Red... sadece Lime ve ben kaldık.

Red dondu kaldı.

-Red'in gözünden-

Red: Hayır... ahh ben şuan bir kabusun içindeyim ve şimdi uyanıcam...
???: hayır kabusta değilsin !

Silah sesi geldi ve Brown kanlar içinde yere yığıldı.

Red, Lime: Brown !

Brown'un nabzına baktım ardındanda gözlerim doldu.

Red: Brown...
Lime: HAYIR ! BROWN !!!
Red: seni kurtarıcam Lime !

Lime'ın kolundan tuttum ve koşmaya başladık. Adamda bizi takip ediyordu. Hızlıca bir odaya girdik.

Lime: Buraya kadarmış ! Hayatımız buraya kadarmış !
Red: hayır seni kurtarıcam hayatım pahasına bile olsa seni kurtarıcam !
Lime: neden beni bukadar çook kurtarmak istiyorsun ?
Red: ben buraya sizi kurtarmaya geldim ama içlerinden birtek sen kaldın... eğer sende ölürsen ben gemidekilerin yüzüne nasıl bakarım... sadece bu değil... sen bizim gemimizin neşe kaynağısın ! Sen olmazsan daha iki güne kalmaz herkez birbiriyle kavga eder. İnsanlar senin sayende mutlu oluyor. Sen benim en iyi dostumsun... senin ölmene izin veremem...

İkimizde ağlayarak birbirimize sarıldık ve birden odaya adam girdi. Lime'ın önüne geçtim.

???: oooo demek burdasınız !
Red: yaklaşma ! YAKARIM !!!

Adam cebinden silah çıkartıp bize doğrulttu.

Red: sen beni vurursa bende seni vururum !
???: umrumda bile değil ! Siz bizim liderimizi öldürdünüz !
Lime: hayır ! Yanılıyorsun ! Sizin liderimizi sewgilim öldürdü ! Ve onuda öldürdünüz zaten ! Bu kadar acı yetmezmi haa ?! Daha fazla acı cekmek istemiyorum ! Yeter artık !!!

Lime hızlıca elimdeki silahı aldı ve adamın iki ayağından vurdu.

???: aaağğğğhhhh !!!

Adam kendini yere attı. Lime adama doğru yürüdü ve adamın yakasını tutarak duvara yapıştırdı.

Lime: sewgilimi benden aldınız ! Arkadaşlarımı aldınız ! Yetmiyormu haa ? Ben şimdi onları nasıl geri kazanıcam !?!?!?

Adam acı içinde ve korkmuş birşekilde Lime'ı izliyordu. Benimde ağzım açık kalmıştı... Lime fısıldayarak konuşmaya devam etti.

Lime: sewgilimi daha yeni kovuşmuştum daha onun tadını çıkaramamıştım... hatta biliyormusun eğer bir çocuğumuz olursa diye ona isim bile bulmuştuk... kız olursa adı Levi olucaktı. Erkek olursa adı Liwo olucaktı... ama sen ! Onu benim elimden aldın ! Ve şimdide bizimi almak istiyorsun !?

Lime dahada çok ağlamaya başladı.

Lime: AMA ARTIK BİRDAHA KİMSEYİ  ALAMAYACAKSIN !!!

Lime bıçağı eline aldı ve ve adam ölene kadar adama saplayıp çıkardı.

Yeni bölüm yarın gelir. Sizi seviyorum. Hoşçakalın. Toplam 390 kelime. 💚💛❤️💙

Among us (rodamrix) shipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin