ÖLÜM...

69 5 52
                                    

-Red'in gözünden-

Red: Lime ! Sakin ol !

Lime'a doğru koştum. Elinden bıçağı bıraktı ve ağlamaya başladı.

Red: Lime... ben sana kıyamam yaaa

Lime'a sarıldım oda bana sarıldı sonra göz yaşlarını sildi ve ayağa kalktı.

Lime: HADİ ÇOBUK BU LANET YERDEN GİDELİM !!!
Red: HADİ !

Koridorda koşmaya başladık ve Lime birden duraksadı.

Lime: oksije-

Ve yere yığıldı.

Red: LİME ?!

Kendimi hızlıca Lime'ın yanına attım ve oksijen tüpündeki değere baktım. Oksijeni kalmamıştı.

Red: bu şakamı ?!

Burda bir yerde illaki doldurmak için biryer vardır dimi ? Birden arkadan adamların sesi gelmeye başladı. Bende Lime'ı kucaklayıp kapsüle doğru koştum ve bindim sonrada hızlıca uzaya çıktım. Keşke kendi oksijenimden Lime'a verebilseydim.

Red: yapabileceğim birşey olmalı ! Yapabileceğim birşey olmalı ! Senin ölmene izin veremem !

Lime bana bakarak gülümsedi.

Lime: sen... çok iyi... bir dost'sun.. ama... benim hayatım... b-buraya kadarmış... hoşcakal R-Red...

Lime'ın gözleri kaydı ve cansız bedeni kollarımda kaldı.

Red: LİME !!! hayır hayır hayır...

İçim çok kötüydü... gözlerim doldu ve ağlamaya başladım... şuan kapsül uzaydaydı. Camdan The skeld gözüküyordu ama kapsül hareket etmiyordu. Mazot değerlerine baktım işte o an ölüceğimi anladım. MIRAHQ'dakiler kaçıcağımızı tahmin edip benzin deposunun içini tuz ile doldurmuşlar yani gemi az sonra patlayacaktı. Yapabileceğim hiçbirşey yoktu. Köşeye geçip dizlerimi kendime çektim ve geminin patlamasını beklemeye başladım zaten gemi patlayınca ölecektim... tıpkı Lime'ın dediği gibi...

Red: hayatım buraya kadarmış...

Lime'ın cansız bedenine sarıldım ve size baktım. Evet size baktım...

Red: sizdemi burdasınız ? chesy_is_craigxx_566 ?  1Elifsare3 ?  Sosisli_dondurma ?  ATDYBD ? Ve diğerleri... sizin sayenizde yanlız değilim... yanımda olduğunuz için teşekkür ederim ❤️

Chesy: gemi patlayacak mı ?
Red: evet...
ATDYBD: korkmuyor musun ?
Red: hayır çünkü yanımda siz varsınız...
Sosisli: yani ölecek misin ?
Red: malesef...😔
Elif: ama seni kurtarmanın bir yolu olmalı !
Red: keşke olsaydı...
Diğer okuyucular: seni çook seviyoruz Red ! Bunu bil...
Red: teşekkür ederim bende sizi çook seviyorum !

Hepimiz ağlayarak birbirimize sarıldık ardındanda gemi patladı...

Veeee hikaye burda sonra erdi... sizi inanın çoook seviyorum... hikaye yeni bir okunma aldığında yada yıldız atıldığında çook mutlu oluyorum... ama herşeyin bir sonu vardır dimi ? Bu hikayenin sonuda bukadardı... eğer okumak isterseniz bu kitabın birde altarnetesi var. O zaman o kitapta görüşürüz... Toplam 352 kelime. 💚💚💚💛💛💛❤️❤️❤️💙💙💙

Among us (rodamrix) shipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin