Gray kaçırlmışşş !!!

32 1 5
                                    

-Forte'nin gözünden-

Forte: GRAY YOKKK !
Red: Gray gemide değil !
Green: Gray gemi kullanmayı bilmiyor dimi ?
Brown: evet bilmiyor !
Green: ozaman kendi başına biryere gidemez. Gelin kamera kayıtlarından neler olduğuna bakalım.

Security'e geldik. Green bilgisayarı kurcaladı ve kamera kayıtlarını izlemeye başladık.

*kamera kayıtları*

Gray Storage'ye giriyor. Benzin görevinin başına geçiyor. Arkasında duran kapak yavaşca çılıyor ve içeri iki kişi giriyor. Gray son anda arkasını dönüyor. İçeri girenlerden biri bir mendili Gray'ın yüzüne bastırıyor. Gary çırpınmaya başlıyor. Tam 1 dk sonra hareketsiz birşekilde yere yığılıyor. Sonra Gray'ı sürükleye sürükliye minik bir kapsülün içine bindiriyorlar ve gidiyorlar.

Hepimiz donup kaldık.

Brown: Gray kaçırılmış !
Forte: bunlar kim ?! Ve Gray ile ne alıp veremedikleri var ?!
Red: ahhh...
Green: boş boş konuşmak yerine Gray'ı kurtarmaya gidelim. Zaten birtek yer olarak MIRAHQ var.

Herkez Cafeteria'ya gelir. Olayı anlatırlar.

Green: şimdi aramızdan 4 kişi seçicem. Çünkü hepimiz birlikte gidemeyiz ve birbirimize sahip çıkamayız. Bana bir tane pilot birtane ımposter ve ikitane gönüllü lazım. Zaten aramızdaki tek pilot Yellow olduğu için otomatik olarak birinci kişi o oluyor.

Forte: bende o ımposter olucam !
Green: tamam... Forte ikinci kişi. Şimdi bana Gray'ın konuştuğu bir erkek arkadaş lazım.
Brown: ben ! Yani Gray ile ara sıra konuşuyorduk.
Green: tamam... Üçüncü kişi Brown !
Lime: dördüncü kişi ben olabilirmiyim ?
Green: evet... Tamamdır 4 kişi seçildi şimdi hepiniz hızlı birşekilde kapsüle biniyorsunuz !

Bugün bu kadar yeter ! Çook fazla yoruldum. Yarın yeni bölüm gelir. Sizi seviyorum. Hcakalın. 💚💛❤️💙

Among us (rodamrix) shipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin