SEZON FİNALİ
SENİ SEVİYORUM
.
.Korkut, her an bir atağa geçecekmiş gibi duruyordu.
"Defne." dedi ama göz odağı kapıdan giren adamdı. "Yanlış yoldasın. Sana kim veya kimden olduğunu söyledi bilmiyorum ama onun yanında olamazsın." dedi Korkut.
Adam kollarını göğsünde topladı ve eğlenir bir ifade ile bakmaya devam etti. "Bana değil önünde ki şeye bak sen." dedi Kuzgun. "Tanıdık gelmiştir umarım."
"Defne." dedi tekrar Korkut. Ve yine hala Kuzgun'a bakmaya devam ediyordu. "Şu silahı bırak ve buradan çık."
"Ne saçmalıyorsun?" dedi Defne. Kafası karışmıştı.
"Bir kere de sorgulamadan yap, Defne." dedi Korkut.
"Saçmalıyorsun." dedi Defne.
Korkut nihayet Defne'ye dönünce "Güven."
"Güven?" dedi Defne alayla kaşlarını kaldırarak. "Sen bende ki o duyguyu yok edeli çok oldu, Korkut."
Korkut'un gözleri acıyla açılırken Defne'ye bakmaya devam etti.
"Bitir." dedi Kuzgun. "Onca zamanın ardından düşmanın karşında, Serçe." dedi ve kollarını göğsünde birleştirdi. "Hadi. Bitir işini."
Defne kendinden emin bir şekilde çenesini kaldırdı ve hedefinde olan adama baktı.
Geçmişi olan adam.
Sevdiği adam.
Babasının katili olan adam.
Yutkundu ve silahı daha sıkı kavradı.
Korkut ifadesini bozmadan gözlerinin içine baktı.
"Seni sevdiğimi hiç söylemedim." diye fısıldadı Korkut. "Seni Seviyorum."
Kuzgun'dan hırıltılı bir ses çıkmasıyla eş zamanlı olarak ofladı. "Bir sik yapacağın yok."
Her şey saniyelik gelişmeye başladı.
Kuzgun'un sözü biter bitmez eli belinde ki silaha gitti. Defne ve Korkut aynı anda kaşlarını çatarken Korkut, Defne'nin bileğinden tutup çevirdi. Dönen Defne Korkut'un arkasına doğru sendelerken silah Korkut'un eline ulaştı.
Ortamda aynı anda iki silah patladı.
Silahlardan çıkan kurşunlar kime veya nereye vurdu bilinmez.
Ama oradan çıkan son ses anlık acıyla inlemeler ve Defne'nin çığlıklarıydı.
•••
İnstagram:Ladesofficalpage
GÖRÜŞMEYELİ NASILSINIZ BEBİKLERİMMM. DİREKT BURAYA TOPLUCA DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZZZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lades
Teen FictionUnutmak için bir gece geçirdiğim adını bile bilmediğim adamı, bir hafta sonra boks maçında gördüm. Üstelik taktığı maskenin ardından o olup olmadığını da bilmiyordum. Şans mıydı bu yoksa şanssızlığım mı? Yoksa kader miydi? Belki kaderin cilvesi dedi...